שוחרר בתנאים

פרץ לבית כנסת ובלע עשרות כדורי הרגעה

המשטרה עצרה חשוד שפרץ בתקופה האחרונה פעמיים לבית כנסת בשכונת בורנשטיין בירושלים וגנב מבית הכנסת חפצים שונים. החשוד בלע קודם המעצר עשרות כדורי הרגעה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה חשוד שפרץ בתקופה האחרונה פעמיים לבית כנסת בשכונת בורנשטיין בירושלים וגנב מבית הכנסת חפצים. זמן קצר טרם מעצרו של החשוד, הוא בלע 30 כדורים של קלונקס ולוריוון. במהלך חקירתו החשוד ישן מה שהביא להזעקת צוות מדא והחשוד נלקח לבדיקה רפואית. בית משפט שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

במהלך דיון בבית משפט שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, אמר נציג המשטרה שהוא חשוד שפרץ לבית כנסת וגנב משם דברים, חשד סביר שהתקבל ביחידה החוקרת והוא נעצר לפנות בוקר. טרם החקירה המשיב שתה כדורים והוזמן מד"א. ניסו לחקור אותו אך הוא היה רדום ונתפסו עליו כדורי קולנקס. על פי הדו"ח הרפואי הוא בלע 30 כדורים, בסיום הטיפול הרפואי הוא הועבר לתחנה.

שופט בית משפט השלום שחרר את החשוד וכתב: "לאחר עיון בתיק מצאתי לשחרר את המשיב בתנאים. המשיב יילקח בסיום הדיון לתחנת המשטרה וייחקר. החשוד נדרש להתייצבות לחקירה לפי דרישה, הרחקה למשך 90 יום מבית הכנסת זכות אבות ברחוב פרץ ברנשטיין 3 רמת שרת ירושלים, התחייבות והפקדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר