שינוי גם במשמר

קצין הכנסת: יובל חן, בכיר במשרד הביטחון

יו"ר הכנסת מיקי לוי בחר, בתום הליך מיון מקצועי, ביובל חן, שכיהן בתפקידי ביטחון שונים, כאיש שיחליף בתפקידו את ניצב יוסף גריף, שכיהן בתפקיד 12 שנים: "בחירה ראויה" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יובל חן. ממשרד הביטחון - למשמר הכנסת (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר הכנסת מיקי לוי הודיע הבוקר (שני), לאחר שקיים התייעצות עם סגניו, כי בכוונתו להביא לאישור ועדת הכנסת, בראשות ח"כ ניר אורבך, את החלטתו למנות את יובל חן, ראש אגף הביטחון של משרד הביטחון ולשעבר סגן ראש המלמ"ב (הממונה על הביטחון במערכת הביטחון), לתפקיד קצין הכנסת החדש.

הבחירה ביובל חן הגיעה לאחר הליך מיון מקצועי, שהתקיים ע"י ועדה ציבורית מייעצת, עניין שנעשה לראשונה בתולדות המשכן, כאשר המינוי צפוי לעבור בוועדת הכנסת כבר ביום רביעי, עוד לפני הצבעות התקציב וחוק ההסדרים.

המלצת הוועדה המייעצת ניתנה לאחר כשלושה חודשים מרגע מינוי חבריה, ואליה ניגשו 42 מועמדים המשתייכים או השתייכו בעבר לגופי ביטחון שונים, שעברו מיונים במרכז הערכה וריאיונות אישיים.

אחרי שגיבשו את המלצותיהם, יו"ר הכנסת שוחח עם הראשונים ברשימת הוועדה, ובחר ביובל חן.

חן יחליף בתפקידו את ניצב יוסף גריף, שיסיים 42 שנות שירות במשמר הכנסת, מתוכן 12 שנים כקצין הראשון של הכנסת.

יו"ר הכנסת מיקי לוי מסר: "מדובר בבחירה ראויה ובהליך מקצועי וסדור שנעשה לאחד התפקידים הרגישים והמשמעותיים במשכן. אתגרי הביטחון והאבטחה המשתנים שבפניהם ניצבת הכנסת חייבו בחירת קצין בעל ניסיון מבצעי וניהולי עשיר שיוכל להצעיד את היחידה לעידן הבא. אני מודה לחברי ועדת האיתור על העבודה המקצועית שעשו ומאחל הצלחה רבה ליובל חן בתפקידו. בהזדמנות הזו אני מבקש להודות מקרב לב לניצב גריף על שנות שירותו במשכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר