גזירת המעונות • צפו

ח"כ אשר על לפיד: "נגמר לי התקציב לדפים, מההדפסות של הציטוטים המצחיקים שלו"

יעקב אשר, עלה היום לנאום במליאת הכנסת, ודיבר על הרוע והאכזריות שבגזירת המעונות; "נגמר לי תקציב ההדפסות, מרוב הציטוטים המצחיקים של לפיד שהדפסתי" • צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יעקב אשר היום במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ יעקב אשר עלה היום (שני) לנאום ודיבר מנהמת ליבו כנגד גזירת המעונות, והסביר כמה הגזירה תפגע בכלכלה הישראלית והיא מונעת רק ממניעים זרים.

אשר פנה לשרה הכלכלה אורנה ברביבאי ששהתה במליאה ואמר: "עברתי הודעה אחרי הודעה של לפיד מהעבר", אמר אשר ועקץ, "וכמעט השתכנעתי להצביע לו, אבל אז התבלבלתי לגמרי". הוא הזכיר את סרטון הווידאו של לפיד תחת הכותרת 'מה אנחנו היינו עושים ב-100 ימים' שבו מנה לפיד רשימת הבטחות בחירות שעד כה לא עמד באף אחת מהן, למרות שעברו הרבה יותר מ-100 ימים מאז הוקמה הממשלה.

"קשה לי לחקות אותו", כך אשר כשהוא מדמה את קולו של לפיד בנאומיו, "מקימים ממשלה של 18 שרים, חסכנית, יעילה, לא בירוקרטית. מעבירים תקציב אחראי ומהודק, ללא כספים קואליציוניים. מעבירים דמי אבטלה לעצמאים, מתקנים את חוק הלאום".

הוא המשיך ותקף בסרקזם: "הכי גרוע שהוא מפחיד אותנו", וציטט עוד מדברי לפיד: "כל המחירים עולים והציבור צריך להתעורר, אם הציבור רוצה שתהיה לו אפשרות להוריד את יוקר המחיה הוא צריך ממשלה אחרת כי הממשלה הזו לא תעשה שום דבר".

עוד אמר אשר: "כשקראתי דברים של לפיד אמרתי 'עוד רגע אני מצביע לו'". ח"כ איתן גינצבורג התערב ואמר: "עוד קצת ותצביע לו". אשר ממשיך: "אבל הוא לא קיים. הבטיח ירידת מחירים, ויש צונאמי של עליות".

צפו בווידיאו המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר