"סטיתי בכוונה לתהום"

הרכב התהפך מגובה 3 קומות, הנהג משחזר ל'כיכר'; 'ניסים'

בערב שבת, בבני ברק, רכב נפל מגובה 7 מטרים ושני הנוסעים נפגעו ופונו לבית החולים; כעת, הנהג משחזר ל'כיכר' את רגעי הפחד: "סטיתי בכוונה לכיוון החומה כדי לא לפגוע בילדים" • צפו (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הניצול לצד הרכב שנפל (צילום: דוברות ארגון הצלה)

שעה קלה לפני כניסת השבת, הוזעקו כוחות החירום וההצלה לבית ספר ברחוב הלוחמים בעיר בני ברק, לשם נפל רכב שהתנגש בחומה. החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר ואשה שנסעו ברכב שהתהפך ונפצעו באורח בינוני.

נהג הרכב, שי משה מרחובות, משחזר בשיחה עם 'כיכר השבת', את השתלשלות המקרה. "כעת שלומי טוב ברוך השם, היה לי ממש ניסי ניסים בהתהפכות, יצאנו מהמקרה הזה", אומר שי בפתח דבריו.

שי מתאר את מה שהתרחש: "זה קרה ממש סמוך לשבת, הגענו מהעיר רחובות לבני ברק, כדי להתארח בשבת אצל הבת שלי המתגוררת בסמיכות מקום.

"כשהגעתי להיכנס לכניסה לחניון התת-קרקעי, האוטו משום מה איבד את הברקסים ודהר לתוך החומה. כשראיתי שנכנס לחומה, רציתי לסטות ימינה, כדי לא להיכנס בחומה, אבל אז נזכרתי שתמיד יש שם ילדים שמשחקים".

הרכב בחצר בית הספר (צילום: דוברות ארגון הצלה)

"מכיוון שלא רציתי לפגוע בילדים", מתאר שי, "הזזתי את ההגה ונכנסתי בחומה, אך מה שלא זכרתי, שלמטה יש תהום של איזה שבעה מטרים.

"כך קרה שהאוטו נפל 4 מטרים למטה ואז עוד שלושה מטרים, התגלגלנו כמו כדור בתוך האוטו ואז פקחתי את העיניים וראיתי את אשתי בכיוון אחר, מהר הצלחתי לפתוח את החגורה שלי, בקושי הספקתי לזוז וכבר הצלה הגיעו למקום, ביניהם היה את איש החסד רפי מלכה וישתבח שמו בניסי ניסים יצאנו מהמקרה הזה, לא ייאמן איזה חסדים השם עשה איתנו, אולי בזכות התפילות שעם ישראל התפללו עלינו בשבת, בעזרת השם נעשה סעודת הודיה".

מנכ"ל הצלה, הרב יעקב יוזשעף והחובשים חזקי גולדרייך ורפי מלכה, סיפרו: "כשהגענו לזירת תאונת הדרכים הכווינו אותנו לשני נוסעים אשר היו לכודים בתוך רכבם וסבלו מחבלות בראש ובגפיים לאחר שנפלו עם הרכב מגובה של כ3 קומות.

"יחד עם חובשים נוספים, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים והם פונו במצב בינוני להמשך טיפול החדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר