מבוכה בגלאזגו

מביש: המאבטחים חסמו את כניסת השרה

שרת האנרגיה, קארין אלהרר, אשר סובלת מנכות הגיעה אל ועידת האקלים בגלאזגו ברכב וניסתה להיכנס אל מתחם הועידה, אך דרכה נחסמה בידי מאבטחים בריטיים (חדשות)

(צילום: Flash90)

שרת האנרגיה, קארין אלהרר שהגיעה אל ועידת האקלים בגלאזגו ניסתה להיכנס אל מתחם הועידה אך דרכה נחסמה בידי מאבטחים בריטיים שלמרות נכותה לא אפשרו לה את הגישה באמצעות רכב.

המיקום שלא היה נגיש חייב הגעה לנכים באמצעות רכב, אלהרר אשר סובלת מנכות ניסתה להגיע עם רכב אך הבריטים שחסמו את הגישה לאזור וחייבו הליכה רגלית לא הסכימו, זאת למרות ניסיון של בכירים במשלחת הממשלה שניסו לפעול למענה.

בנט ששוחח עם אלהרר ושמע על המקרה הדגיש כי ההתנהגות הזו אינה מקובלת בעיניו וכי מחר אלהרר תבוא יחד עם שיירת ראש הממשלה.

בציוץ בטוויטר השגריר הבריטי בישראל, ניל וויגן, התנצל: "מצער לשמוע שהשרה אלהרר לא הצליחה להשתתף בוועידת האקלים", כתב, "אני מתנצל מעומק הלב בפני השרה. אנחנו רוצים לקיים ועידה מסבירת פנים ומונגשת לכולם".

שר החוץ יאיר לפיד פרסם תגובה חריפה בתגובה לאירוע המביש: "הערה למארגני ועידת האקלים בגלזגו", כתב, "אי אפשר לדאוג לעתיד, לאקלים, ולקיימות אם לא נדאג קודם לבני האדם, לנגישות ולאנשים עם מוגבלויות".

"מברך מכאן את שרת האנרגיה המצוינת שלנו קארין אלהרר, על פעילותה למען איכות הסביבה והאנרגיות המתחדשות", אמר לסיום.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג אמרה: "ועידת האקלים נועדה להציל את האנושות ממשבר ולעשות את המעבר לכלכלה מאופסת פחמן מעבר צודק. העובדה שחברתי היקרה קארין אלהרר לא יכלה להיכנס היום לועידת האקלים בגלל מכשולי נגישות היא חמורה ובלתי נסבלת. אני מקווה שמחר המבוכה תתוקן וקארין תוכל לעשות את העבודה שלה כשרה בממשלה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר