סקר חדש

הליכוד מתחזקת ל-36, בנט 6, סער לא עובר

אין שינוי: מסקר חדש של פרופ' קמיל פוקס שפורסם הערב עולה כי אין שינוי משמעותי בין המפלגות,בנט עומד על ששה מנדטים, תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הליכוד ממריא, סער מתחת לאחוז החסימה (צילומים: Yonatan Sindel/Flash90)

אין שינוי מסקר חדש של פרופ' קמיל פוקס שפורסם הערב (שני) בערוץ 13 עולה כי אין שינוי משמעותי בין המפלגות, מפלגתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט עוברת את אחוז החסימה אך עדיין עומדת על מספר חד-ספרתי. הסקר כלל 701 נשאלים וטעות הדגימה עומדת על 3.8%.

לאחר שבסקר 'דיירקט פולס' שפורסם אמש נטען כי מפלגתו של בנט לא עוברת את אחוז החסימה בסקר הנוכחי 'ימינה' יורדת במנדט ועומדת על שישה מנדטים.

עוד מנתוני הסקר, הליכוד עדיין שומר על כוחו ואף מתחזק כשהוא עומד על 36 מנדטים, אחרי כניסתו לתוקף של חוק החד-פעמי ישראל ביתנו נחלשת ועומדת על ארבעה מנדטים, תקווה חדשה של גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה ועומדת רק על 2.6 אחוזים של תמיכה.

בחישוב של מפלגות הקואליציה אל מול האופוזיציה, שניהם עומדות על 56 מנדטים כשהרשימה המשותפת כלשון המאזניים עם שמונה מנדטים.

התוצאות המלאות: הליכוד 36, יש עתיד 20, העבודה 10, הרשימה משותפת 8, כחול לבן 7, ש'ס 7, יהדות התורה 7, ימינה 6, הציונות הדתית 6, מרצ 5, ישראל ביתנו 4, רע"מ 4, תקווה חדשה 0.

על פי הסקר, בתשובה לשאלה "האם אתה תומך בהמשך כהונת ממשלת בנט-לפיד או בהליכה לבחירות עכשיו?" 51% תומכים בהמשך כהונת הממשלה 40% תומכים בהליכה לבחירות עכשיו ו-9% לא יודע

הרוב מעדיפים את המפלגות החרדיות בחוץ: רק 20% מהמשיבים טענו כי היו "רוצים שהמפלגות החרדיות יצטרפו לממשלה" 63% היו רוצים שהמפלגות החרדיות יישארו באופזיציה ו-17% "לא יודע".

בתשובה לשאלה מי עדיף, דווקא בנט זוכה לעליונות קטנה על מי שעתד להיות מחליפו - לפיד: בעד בנט – 23% ובעד לפיד 22%, 45%טוענים כי אף אחד מהם אינו מתאים לתפקיד ו-10 אחוז לא יודע.

62% טוענים כי "על בנט לכבד את ההסכם ולפנות את מקומו ללפיד באוגוסט 2023", אך 23% טוענים כי באוגוסט 2023 על בנט לפרק את הממשלה ולא לכבד את ההסכם, 15 אחוז "לא יודע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר