ליצמן והכלבים

"נעדר מהוועדות ומעורר פרובוקציות במליאה"

בסיעות החרדיות לא מרוצים מהתבטאות הכלבים של ח"כ יעקב ליצמן במליאת הכנסת: "הפך ביקורת מקצועית לעימות אישי ומיותר, שיבוא לוועדות וילמד איך עובדים" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חברי כנסת בש"ס ו'יהדות התורה' לא התלהבו במיוחד מהנאום של ח"כ יעקב ליצמן במליאת הכנסת אתמול, שם כינה את שרי הממשלה "כלבים" וגרר ביקורת.

כזכור, בנאומו במליאה התבטא ליצמן: "אני לא מבין בחתולים, אבל זו פעם ראשונה שאני רואה שכלבים נותנים משהו לחתולים. מי שנושך הוא כלב".

לדברי ח"כ בסיעות החרדיות: "בשיחה שהייתה לנו מאחורי המליאה, לא רק אני, כל הח"כים החרדים שהיו שם התפלאו על ליצמן. הופתענו מהדרך. אנחנו עובדים כאן ימים לילות כדי להוכיח לציבור שהתקציב רע, ליצמן בהתבטאות אחת הרס הכל. במקום שיעסקו בתקציב עוקצים בהתבטאות של ליצמן, פתאום תוקפים אותנו במקום את התקציב הרע".

ח"כ נוסף הוסיף: "ליצמן לא מגיע לדיוני הוועדות, הוא שכח איך נראה חדר ועדה של הכנסת. שיבוא קצת לעבוד בוועדות וילמד איך נלחמים בקואליציה מבלי לגרום שהביקורת תחזור אלינו במקום שתישאר אצל אלו שמציגים את התקציב", סתם עורר פרובוקציה מיותרת במליאה".

כזכור, לאחר ביקורת שנמתחה בקואליציה על דברי ליצמן, בלשכתו תקפו: "כשליברמן קרא להשליך את החרדים על מריצות למזבלה, וכשלפיד כינה את מצביעי הליכוד בגנאי, שכחתם להזדעזע. הפסקנו להתנצל בפני רודפי החרדים והפוגעים בזכויותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר