נערכים לתוקפנות איראנית

כוח צבאי אמריקני מיוחד עורך אימון בישראל

יחידה מיוחדת של המארינס האמריקני הגיע לישראל לאימון מיוחד שבו היא תדמה, בין היתר, מצב בו האיראנים משתלטים על הקונסוליה האמריקנית או על ספינה אמריקנית (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
Task Force 51 (צילום: Senior Airman Leala Marquez)

יחידה מיוחדת של חיל הנחתים האמריקני - ה'מארינס', Task Force 51, החלה היום (שלישי) באימון מיוחד בישראל, כך דווח בחדשות 12. היחידה אמורה להיות מוצבת לבסוף במפרץ הפרסי, כהכנה לעימות אפשרי עם האיראנים לאור המתיחות הגוברת באזור.

היחידה מתאמנת כעת עם יחידות קומנדו ישראליות לתרחישים של השתלטות אירנים על קונסוליה אמריקנית או על ספינה שמשייטת במרחב.

על פי הדיווח, מדובר באימון משמעותי וחשוב, שכן זו הפעם הראשונה שכוח אמריקני מסוג כזה מתאמן בשיתוף עם הצבא הישראלי ומדובר בעליית מדרגה בשיתוף הפעולה שבין שני הצבאות.

הנחתים הגיעו על גבי משחתת ויטוסו במסוקים לנגב ולאילת, שם יתאמנו בלוחמה בטרור, לוחמה בשטח בנוי, וכן אימונים בסיסיים והפעלת הכלים הייעודיים שלהם. על האימון הראשוני של האמריקנים בישראל יהיה אחראי בית הספר למקצועות החי"ר של צה"ל ובהמשך יצטרפו יחידות מיוחדות ישראליות כמו הלוט"ר ומגלן, חיל הים ושייטת 13.

האימון המשותף נועד גם להפגין כוח מול טהרן ולהרתיע אותה, וכן להציג את רמת שיתוף הפעולה הגבוהה שבין ישראל לארה"ב, דבר שעלה בתקופה האחרונה בכמה צורות שונות, דוגמת המפציץ האמריקני שעבר מעל ישראל ולווה על ידי מטוסי חיל האוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר