גניבת האמבולנס

ארבעה צעירים ממודיעין עילית - נעצרו

המשטרה עצרה ארבעה צעירים, בני 20, תושבי העיר החרדית מודיעין עילית, בחשד כי גנבו במהלך הלילה אמבולנס של מד"א ונסעו איתו לצפון. הארבעה הועברו לחקירה (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: Flash90)

המשטרה מודיעה הערב (שלישי) כי עצרה ארבעה צעירים, תושבי העיר החרדית מודיעין עילית, בחשד כי גנבו במהלך הלילה אמבולנס של מד"א ונסעו איתו לצפון.

כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', בני נוער ממשפחות חרדיות הצליחו לשים את ידם על מפתחות האמבולנס, ככל הנראה מאחד הכוננים, שהוא קרב משפחתו של אחד הנערים. הם התניעו את האמבולנס ונסעו עמו לכיוון צפון הארץ.

מוקד מד"א הבחין רק לאחר כשעתיים, שהאמבולנס המדובר נמצא באזור שפרעם שבצפון - בתחנת דלק. המוקדנים, חיכו שהאמבולנס ידומם מנוע, ואז הצליחו להשבית אותו בשליטה מרחוק.

המשטרה מציינת כי במהלך הלילה התקבל במשטרה דווח ממוקד מד"א כי אמבולנס שאמור לחנות במודיעין עילית נמצא בתחנת דלק בצפון הארץ. עם קבלת הדיווח שוטרים ממחוז צפון ביצעו סריקות ואיתרו את האמבולנס סמוך לנאעמה, כשברכב יושבים ארבעה תושבי מודיעין עילית.

במקביל, הגיע כונן מד"א לתחנת המשטרה והגיש תלונה כי כמה שעות קודם לכן נגנב אמבולנס מחניית ביתו בעיר מודיעין עילית. בבדיקה התברר כי אכן האמבולנס שנתפס, נגנב שעות קודם לכן ממודיעין עילית.

ארבעת החשודים תושבי מודיעין עילית בשנות ה20 לחייהם נעצרו והועברו לתחנת המשטרה לחקירה והחקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר