בפעם הראשונה

האדמו"ר מסאדיגורה ימריא לביקור מיוחד בארה"ב

האדמו"ר מסאדיגורה צפוי לצאת למסע חיזוק מיוחד בקרב קהל חסידיו בארה"ב, לראשונה מאז הוכתר לכהן כאדמו"ר; על הפרק: חנוכת בית מדרש והכנסת שני ספרי תורה; כל הפרטים (עולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
ארון הקודש החדש (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

האדמו"ר מסאדיגורה צפוי לצאת למסע חיזוק מיוחד בקרב קהל חסידיו בארה"ב, וכפי שכבר דווח ב'כיכר השבת', מדובר בנסיעה הראשונה של הרבי לחסידיו בחו"ל מאז החל לכהן באדמו"רות לפני קצת יותר משנה.

במוקד המסע צפוי להתקיים מעמד חנוכת בית המדרש של החסידות בלייקווד, שבנייתו החלה על ידי הרבי העטרת ישראל זצ"ל שראה בכך צורך מיוחד, בשילוב הכנסת שני ספרי תורה, מעמד שצפוי להתקיים ביום ראשון הבא.

אל הרבי יצטרפו רק בני המשפחה ומספר מצומצם של גבאים, כאשר מחר (רביעי) צפויים כמאה חסידים לצאת בטיסה נוספת ולהצטרף למסע הקודש, תוך שעל אברכי הכוללים נאסר להשתתף במסע בהוראת האדמו"ר, וזאת בשל חשש ביטול תורה.

במהלך שהותו בארה"ב יבקר הרבי אצל גדולי האדמו"רים והרבנים, ובשבת הקרובה יתקיימו התפילות וה'טישים' ברוב עם באולם 'עמינענס' (קראסנא) בבורו פארק, כשאכסניית הרבי תהיה בביתו של הנגיד ר' יהושע אליעזר ברוקר.

יצויין כי בקרב החסידים שוררת התרגשות רבה, זאת לאור העובדה כי בחייו התבטא האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זצ"ל אודות הקמת בית המדרש בחו"ל ואמר כי "משאת נפשו של ה'עקבי אבירים זצ"ל היתה לאחד את אנ"ש בארה"ב ולהקים עבורם בית מדרש לתורה ולתפילה".

בנוסף צפוי הרבי להשתתף ביום שלישי הבא בשמחת החתונה לנינו של האדמו"ר בעל ה'עקבי אבירים' מסאדיגורה זיע"א זקנו של האדמו"ר, החתן נכדו של הרה"ג רבי פנחס שפירא, רב בית המדרש של סאדיגורה בתל אביב, בן לחתנו הרב דוד מרילוס, ראש הכולל של חסידי סאדיגורה במודיעין עילית, כשבשבת פרשת ויצא תתקיים שבת התאחדות מרכזית בהיכל בית המדרש החדש בלייקווד שם ייערכו התפילות וה'טישים' בליל שבת ובסעודה שלישית.

אכסניית הרבי בלייקווד תהיה בביתו של הרב מרדכי שלום ישראל שפירא, שאף תרם את אחד מספרי התורה שיוכנסו ברוב פאר והדר לביהמ"ד החדש, וביום שלישי בעוד שבועיים יתקיים מעמד 'צאתכם לשלום' במסגרתו ישא האדמו"ר דברות קודש עבור החסידים בטרם שובו ארצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר