סערה ברשת

יאיר גולן לעג למשגיחי הכשרות; 'תתבייש לך; חסר רגישות'

סגן שר הכלכלה ממרצ הציע למשגיחי הכשרות לעשות הסבה מקצועית ולהיות פקחי בטיחות בבניה, וזכה לתגובות בוז על ההתנשאות; ח"כ יעקב מרגי אף העלה חשש מ"מחנות חינוך כמו בסין" (חרדים)

יאיר גולן והציוץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ יאיר גולן (מרצ), סגן שרת הכלכלה, העלה אמש (שלישי) ציוץ מתנשא על משגיחי הכשרות החרדים הן לפרנסתם והן לכשרות במדינת ישראל, ועורר סערה.

"שמעתי ש-4000 משגיחי כשרות מודאגים לפרנסתם", כתב גולן, "אני מציע שיעשו הסבה מקצועית לפקחי בטיחות באתרי בניה. גם פרנסה וגם הצלת חיי אדם. אין יותר קידוש השם מזה".

(ציולמסך)

"ציוץ שכולו רשע", הגיב אחד הגולשים, "אדם עם פנסיה תקציבית + משכורת של ח"כ לועג לבעלי משפחות שמודאגים לפרנסתם. תתבייש לך".

"תבדיל בין האנשים והעקרונות", הגיב גולש נוסף, "לא כולם עם פנסיה תקציבית מושחתת +משכורת מופרכת של סגן שר לשום דבר, יש באמת אנשים שחרדים מאין יבוא האוכל לשולחן".

"לא מבין את השמחה לאיד המטופשת הזאת", הגיב גולש אחר. "גם את הציוץ הזה וגם התמונה של ליברמן עושה כלים. אני איש מרכז-שמאל ואני לא הקליינט לאמירות המגעילות האלה שמזכירות לי את התגובות של הליכוד ושגרמו למיאוס".

גולש נוסף הוסיף וכתב: "ציוץ נוראי, חסר רגישות בסיסית. אנשים מוטרדים לפרנסה ומחייה ואתה זורק להם פתרון לא מגובש. צר מאוד לציוץ מיותר ובוטה בסגנונו".

"ולמה אתה לא תעשה זאת?", תהה אחד הגולשים, "גם פרנסה ולא כמו היום שאתה חי על חשבון משלם המיסים כמו פרזיט, וגם הצלת חיי אדם".

מאיר פרוש ויעקב מרגי מגיבים לגולן (צילום: ערוץ כנסת)

וכך עוד עשרות רבות של תגובות, שהרוב המוחלט שבהן, תוקף את יאיר גולן בחריפות על הציוץ המתנשא.

ח"כ מאיר פרוש, התייחס לדברים במליאת הכנסת ואמר כי "מה זה חברי כנסת? עושים נורבגי? יוצאים החוצה מחליפים מישהו אחר?".

ח"כ יעקב מרגי, סגן יו"ר הכנסת, אמר כי "אם מחנכים אותך מה לשתות ואיך לאכול ואיפה הילדים יהיו, אז מותר לו גם להגיד לך במה לעבוד ואח"כ כנראה גם מחנות חינוך, כמו בסין.

ופרוש הוסיף ואמר: "אנחנו מאוד דבקים בגישה של דורון, תפילה ואם אין ברירה - מלחמה".

גם ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לציוץ וכתב: "אני באמת ובתמים בוש ונכלם שאדם כמוך מכהן בכנסת ישראל שאדם כמוך היה סגן רמטכ״ל, מאיפה הבאתם אתה וזהבה את כל השנאה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר