סערת הלעג למשגיחים

ח"כ יאיר גולן מבהיר: "אין לי שום שנאה לחרדים"

לאחר הסערה שעורר בטוויטר בשל דברים שכתב על המשגיחים שיישארו ללא עבודה, יאיר גולן מבהיר בריאיון לעופר חדד: "אין כוונה נסתרת, אין ציניות בדברים" • האזינו (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

לאחר הסערה שעורר בציוץ בטוויטר בשל דברים שכתב על המשגיחים שיישארו ללא עבודה, ח"כ יאיר גולן מבהיר בראיון לעופר חדד ברדיו ירושלים: "אין כוונה נסתרת, אין ציניות בדברים".

קטע מהריאיון

עופר חדד: כל פעם שמנסים בחברה החרדית, מלמעלה, בטח כשמנסים לעשות את זה כאיזה שהוא מהלך מתוכנן, בסוף זה יוצר אקלים שהציבור החרדי מרגיש התגוננות, וכשציבור כזה מרגיש שכולם מנסים מתוך הקואליציה - לרדוף אותו, הוא הופך להיות נורא מתגונן ואז אתה לא מצליח לייצר שיתוף פעולה.

יאיר גולן: "דעתי בדיוק כמו דעתך, אני שנים כבר אומר שאין סום סיכוי לגיוס בכפייה, אני בעד לעבוד עם העדה החרדית מתוך העדה. הקריאה מהעניין הזה, אני מקווה שזה לא עשה נזק, אין כוונה נסתרת. אין ציניות בדברים".

עופר חדד: אם אנשים נפגעו אולי כדאי להסיר את הציוץ או להוסיף הבהרה.

יאיר גולן: "אנחנו נוסיף הבהרה. אני אומר בצורה הכי ברורה, יש מקומות אנחנו עם חוסר כוח אדם נורא, בתפקידים משתלמים, זה פשוט לא ייאמן".

עופר חדד: אין לי שום של שנאה לציבור החריד, בדיוק להיפך. טיפ קטן ממני, אנשים נפגעו, תוסיף הבהרה, זה רק יעשה טוב

יאיר גולן: "נוסיף את ההבהרה".

ואכן, לאחר השידור, ח"כ גולן הבהיר בטוויטר: "הציוץ שצייצתי אמש רציני לחלוטין, בלי ציניות. בואו ניקח אנשים טובים כדי להציל חיים. בשביל זה הקמנו את ממשלת השינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר