"קמפיין מופרע של פייק"

לפני ההצבעה: בנט בנאום לגלוג לוחמני על בנימין נתניהו

ראש הממשלה נאם רגע לפני פתיחת הצבעות התקציב, ותקף חזיתית את ראש האופוזיציה: "בלי שהעם מפולג אין זכות קיום לנתניהו" • לגלג: "אחרי התקציב עידן חדש בליכוד" • צפו (TV)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נפתלי בנט (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם הערב (רביעי) לפני תחילת ההצבעות על תקציב המדינה, והתמקד באדם אחד: ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

"הגענו לרגע החשוב ביותר מאז הוקמה הממשלה. זו שעה חשובה ליציבות המדינה. אחרי שלוש וחצי שנים של בלאגן, ניהול כושל ושיתוק מערכות, שנים בהן המדינה הייתה כלי למשחק אישי, שנים של ארבע מערכות בחירות - הקשבנו לקולם של אזרחי ישראל", פתח את נאומו.

יו"ר ימינה תקף את יו"ר הליכוד, וכינה אותו אדם ששם את עצמו לפני המדינה: "יש מי שרוצה מדינת ישראל יציבה, ויש מי שרוצה מדינה עם תוהו ובוהו תמידי. יש מול הצד הימני בממשלה קמפיין מופרע של פייק, של מכונת שקרים. כל מה שמפמפמים על רע"מ קרה בתקופת ביבי".

בשלב זה בנט כבר החליט להיכנס חזיתית בנתניהו: "המודל העסקי שלך, ביבי, הוא לפלג. בלעדיו הוא לא קיים. אם יש אחדות - אין ביבי. בלי שהעם מפולג אין לך קיום פוליטי. הבעיה היחידה האמיתית שלך בממשלה עם רע"מ היא שאתה לא עומד בראשה". בנט גם טען שהקרבות בליכוד ייהפכו לרציניים ביום שלאחר אישור התקציב: "ברגע שהתקציב הזה עובר - עידן חדש מתחיל בליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר