דרמה לילית

במרתון ההצבעות: הח"כית איימה שלא תצביע

נעמה לזימי ממפלגת העבודה ניצלה את המומנטום, בלילה הסוער שבו אושר התקציב, ואיימה שתעזוב את המליאה אם לא יענו דרישותיה • השר נעתר אלקין • צפו בוידאו (בכנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לזימי במליאת הכנסת, אתמול (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

לא מעט סערות ומבוכות סיפק הלילה הסוער בכנסת, שבסופו אישרו חברי הקואליציה ברוב דחוק את תקציב המדינה לשנת 2021. מי שאיימה לנטוש את מרתון ההצבעות בעיצומו הייתה חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה, כמחאה על הפינוי שתוכן לשבוע הקרוב של משפחה בגן יבנה.

מדובר במשפחה בת 10 נפשות שהשתקעה בביתו של גבר ערירי שבו טיפלו מספר שנים ונפטר, אחרי שהגיעה לשפל כלכלי בעקבות עוקץ. לטענת בני המשפחה החברה הרשומה כבעלת הדירה מונעת מהם את תעודות הזכאות. בעבר נמנע פינוי המשפחה ארבעה פעמים אחרי התערבות של משרד השיכון והבינוי.

לזימי כאמור, ועמה חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן, איימו לעזוב את המליאה אם הפינוי לא ידחה. שר השיכון זאב אלקין, בתגובה, נענה לבקשתם והודיע כי פינוי המבנה יבחן מחדש.

בדקות המתוחות קודם היענותו של אלקין ניגשה אל לזימי, המלווה את מאבק התושבים, עידית סילמן יו"ר הקואליציה, יחד עם עוד חברי כנסת, במטרה להרגיע אותה. בהמשך ניגשה אליה מירב מיכאלי וחיבקה אותה תוך שמבטיחה כי תטפל בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר