11 הרוגים בסופ"ש

חבר כנסת מהקואליציה בביקורת על התקציב

11 הרוגים בכבישי ישראל רק בסוף השבוע • יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, בביקורת קשה על תקציב המדינה: "התקציב איננו נותן מענה ראוי למלחמה בקטל בדרכים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מיכאל ביטון (צילום: הדס פורוש פלאש 90)

בסוף השבוע נרשמו 11 הרוגים בתאונות דרכים בכבישי ישראל, מתחילת השנה נספרו 312 הרוגים בתאונות בדרכים, ונראה כי לממשלת בנט-לפיד אין מענה ראוי במאבק בקטל בדרכים.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, בביקורת נגד תקציב המדינה שאושר רק בסוף השבוע: "הבאנו תקציב וזה טוב למדינה. לא הבאנו הכל וזהו טבע הדברים. אבל דבר אחד מדיר שינה מעייני - התקציב שאושר איננו נותן מענה ראוי לבטיחות בדרכים ולמלחמה בקטל בדרכים".

לדבריו: "בדיון חירום שנערך ב26 באוקטובר בוועדת הכלכלה דרש יו"ר הוועדה להקצות לכל הפחות ב100 מיליון ש"ח למלחמה בקטל בכבישי ישראל ולבסס את הגוף הממונה על המאבק החשוב הזה- הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים איבדה מכוחה ומתקציבה, אין לה מנכ"ל קבוע ולא שדרת הנהלה מאורגנת".

ח"כ ביטון מ'כחול לבן', הוסיף: "המצב קטסטרופלי ושובר לב. בסוף השבוע נהרגו 11 בני אדם בכבישי ישראל. 312 נהרגו מתחילת השנה. משפחת השכול של דרכי ישראל גדלה עוד ועוד ובה משפחות כואבות שאיבדו את היקר להן מכל וחברים שישארו לנצח עם האובדן.

"השקעה בתשתיות זה טוב ויפה - אבל אין בכך תשובה מידית. בינתיים נכשלנו להביא מענה מידי אפילו חלקי למצב החירום הזה. אבל לא נרפה. נביא את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר