חודש אחרי

נעצר חשוד ראשון ברצח היזם אלדד פרי ז"ל

כחודש לאחר הרצח, המשטרה עצרה חשוד ראשון במעורבות רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ז"ל • שבעה חשודים נוספים עוכבו לחקירה • צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אלדד פרי ז"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המשטרה הודיעה הבוקר (ראשון) כי נעצר חשוד ראשון במעורבות רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ז"ל, שנרצח לפני כחודש ביציאה מבית כנסת בעיר רחובות.

החשוד, גבר בן 64 תושב ראשון לציון. יחד איתו עוכבו לחקירה שישה חשודים נוספים. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד. לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בראשון לציון הטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

כזכור, אלדד פרי, איש עסקים נודע מעולם הנדל"ן, בשנות הארבעים לחייו, נורה למוות לפני כחודש בעת שיצא מבית הכנסת בו התפלל תפילת שחרית. היורה הגיע כשהוא רכוב על אופנוע וירה בו מטווח קצר מאד. פרי ז"ל הסתבך כלכלית והיה בהליך פשיטת רגל ואף היה חייב כספים רבים דבר שאולי היה המניע לחיסולו.

לאחר החיסול, אמר עו"ד בני כנץ, פרקליטו של פרי, בשיחה עם ynet כי: "לא היה שום איום עליו. אני לא יודע על זה, והייתי קרוב אליו מאוד ואם היו איומים הייתי יודע. הערכתי, שלא מבוססת על מידע מתוך התיק, היא שהרצח הזה בוצע על ידי גורם פרטי וזו גם חציית הגבול".

לדבריו: "גורם פרטי זה אדם שמפסיד כסף בתוך פעילות עסקית, שחושב שנעשה כלפיו עוול ומחליט לקחת את החוק לידיים, בין אם באמצעותו ובין אם באמצעות אחרים.

"זו הסברה שלי. אני אכנס לכובע שלי כקצין חקירות, לא הייתי מהמר על זה לפי שיטת הביצוע, למרות שטוענים פה לתחקור. אני טוען ההיפך, אני חושב שהאירוע עצמו בוצע ללא תחקור, מכל המניעים והסיבות, ביצוע של יורה אחד.

"בסופו של דבר אני חושב שמדובר באדם שמתוסכל", הסביר, "כנראה שחושב שאיבד הרבה כסף ברמה סובייקטיבית, מאשים את אלדד באופן אישי, ולקח את החוק לידיים או ביקש מאחרים שייקחו עבורו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר