"מנסה להמליך עצמו"

שיח מכבד? שירלי פינטו על ח"כ עמיחי שיקלי: "וירוס בכנסת"

לאחר שראשי הממשלה התלוננו על השיח הנורא המגיע מהצד הימני של המפה הפוליטית. חברת מפלגתו של בנט, אמרה הערב כי היא רואה בח"כ עמיחי שיקלי - "וירוס" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פינטו לצד עידית סילמן בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שחבר הכנסת עמיחי שיקלי, הצביע ביום שישי האחרון נגד תקציב המדינה, עמית סגל דיווח, כי מפלגת ימינה שוקלת להפריש אותו מהסיעה, היום (ראשון), חברת מפלגתו, שירלי פינטו, אמרה כי שיקלי הוא כמו וירוס בכנסת.

בריאיון לעודד בן עמי בחדשות 12, אמרה פינטו: "אם זה היה תלוי בי, היו מכריזים על שיקלי כפורש עוד כשהצביע נגד הקמת הממשלה. הוא וירוס בכנסת ישראל, אינו מייצג אף ציבור, לא הגיע לשום הישג והוא מנסה להמליך את עצמו על סמך גל פופוליסטי בתקשורת".

דבריה של פינטו עוררו סערה ברשתות החברתיות, כנגד השיח המסית בו היא נוקטת, תקופה קצרה לאחר שיצאה נגד ראש האופוזיציה נתניהו וטענה כי הוא מסית - בדיוק כמו שעשה לפני רצח רבין.

ח"כ מיכל וולדיגר, הגיבה לדברי פינטו ואמרה: "‏תגידו נשות ימינה, איבדתן את זה לגמרי? אחת מספרת סיפור על תקיפה ומסרבת לתת פרטים, שנייה תובעת לשון הרע מישהו שמוחה נגדה ושלישית מכנה קולגה שלה מהמפלגה שלא יישר קו עם העריקה של המפלגה - "וירוס". אתן מוכנות להתאפס על עצמכן ולהוות דוגמא לנשים אחרות או להמשיך לעשות פדיחות כל כמה שעות?

ח"כ קטי שטרית הגיבה לדברי פינטו: "‏עמיחי היקר, הלוואי היית מדביק עוד כמה בוירוס הזה. אל תתרגש מהם, אתה החיסון!".

חבר הכנסת שמחה רוטמן אמר: "‏מפלגה של מטומטמים! קצת רחמים! אנחנו לא עומדים בקצב. תנו למצות משבר אחד לפני שתנחיתו עלינו עוד התבטאות הזויה".

העיתונאי עקיבא נוביק אמר: "‏סחתין על שירלי פינטו שבדעה צלולה התנדבה לקחת את האש מעידית סילמן. פה נמדדת חברות אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר