"התכוונתי לווירוס מחשב"

ההתבטאות המסעירה: שירלי פינטו מנסה להסביר

אחרי שכינתה את עמיחי שיקלי "וירוס", חברת כנסת פינטו מציעה הסבר: "התכוונתי לא לחיידק אלא לווירוס מחשב" • על הציוץ נגד נתניהו שנמחק: אמרה שכחירשת לא הכירה הנרטיב (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שירלי פינטו בכנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי כמה ביטוים שנאמרו מפיה והסעירו את המערכת הפוליטית, חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה מנסה להדוף את הביקורת. הבוקר (שני) היא התראיינה לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM והסבירה את התבטאויותיה.

היא התייחסה לדבריה בראיון לחדשות 12 לא מכבר, במהלכו טענה כי ח"כ עמיחי שיקלי, שנכנס לכנסת במסגרת מפלגתה אולם קרא תיגר על הממשלה, הוא "וירוס בכנסת", והסבירה: " הוא כמו וירוס שתקף את המחשב. לא אמרתי וירוס כחיידק".

לדבריה, "עמיחי שיקלי הוא כמו באג במערכת הפוליטית, הוא תוקף את המערכת מבפנים, ולא רק את המערכת הוא תוקף, גם את ימינה. הוא לא עושה שום עבודה פרלמנטרית - הוא כמו וירוס שתקף את המחשב. לא אמרתי וירוס כחיידק, פה אני מסבירה, וירוס כמו שתוקף את המחשב. אני הסברתי שהוא תוקף את המערכת מבפנים, לא מביא עשיה פרלמנטרית לא עושה כלום".

היא הוסיפה והדגישה: "ההסבר שאני נותנת עכשיו הוא בגלל שאנשים מוציאים דברים מפרופורציות". היא סירבה להתנצל ואמרה: "אני לא רואה סיבה להתנצל אני חושבת שהוא מתנהל בצורה בלתי תקינה".

במהלך הריאיון התייחסה גם לציוץ שלה על בנימין נתניהו לא מכבר - שאותו מחקה לאחר ביקורת - ובו הטיחה, במסגרת יום הזיכרון ליצחק רבין, כי "לפעמים נדמה שהוא [נתניהו. ד"ה] אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית נשאר", והסבירה שכחירשת לא הכירה את "נרטיב המרפסת".

התייחסות נוספת לביטויה של פינטו על שיקלי כי הוא "וירוס בכנסת", נשמעה הבוקר מפי עמיתה למפלגה, סגן השר אביר קארה. בראיון לקלמן ליבסקינד ומואב ורדי ברשת ב', שאל: "מה הבעיה במילה וירוס? מה זה, וירוס זה קללה? וירוס זה גם דבר חיובי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר