בדיון 40 חתימות

נתניהו נגד בנט: "מגדולי גנבי הקרדיט" בנט: אין מו"מ להקמת מדינת טרור"

בדיון שיזמה האופוזיציה אמר ראש הממשלה בנט כי "אין כל מו"מ מדיני להקמת מדינת טרור". בהמשך, על יו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר כי בנט הוא "מגדולי גנבי הקרדיט" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת, אוליבייה פיטוסי, יותן זינדל - פלאש 90)

בדיון 40 חתימות שנערך במליאת הכנסת עלה ראש הממשלה נפתלי בנט ואמר כי "אין משא ומתן להקמת מדינת טרור בלב הארץ".

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף את בנט בנאומו ואמר כי "בנט מתרברב בנתון הצמיחה הכלכלי של ישראל. הוא מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה. כל מי שמבין בכלכלה יודע שצמיחה כלכלית היא לא דבר שנוצר יש מאין בארבעה חודשים. זה תוצאה של מדיניות סדורה שהובלנו ארבע שנים, במיוחד בזמן הקורונה."

"אתם זוכרים את הביקורת שהייתה על המענקים שנתנו לאזרחים בזמן הקורונה. זעקו שאנחנו ״הורסים את כלכלת ישראל״. ההפך קרה. הצלנו את כלכלת ישראל וחילצנו את אזרחי ישראל ממשבר כלכלי. אלמלא הפעולות שלנו כלכלת ישראל הייתה מתרסקת."

בהמשך נאומו עקץ נתניהו ואמר לראש הממשלה - "אתה יודע שאתה לא תהיה פה הרבה זמן, אז אולי תנצל את הזמן לעשות משהו אמיתי?"

"בחודש מאי, עוד לפני חילופי הממשלה, ישראל דורגה לראשונה בהיסטוריה בין 20 הכלכלות המובילות בעולם. זה הישג אדיר בזכות המדיניות שלנו. לפני שהתחלפה הממשלה, בנק ישראל קבע שהצמחנו את המשק ב-15.4%. בזכות הזינוק שאנחנו הבאנו ורק בזכותו אתה יכול להתרברב ביום בצמיחה של 7% כאילו עשית משהו. לא עשיתם כלום. בנט כדאי שתבין שאזרחי ישראל יודעים את האמת."

על התקציב אמר: "אתם אומרים שהבאתם ״תקציב חברתי״. לא חברתי ולא נעליים. זהו תקציב שמעלה מיסים ומחירים, שפוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות.

אני מציע לך בנט - אולי תרד כבר מהספינים. אולי תעשה פעם אחת משהו אמיתי. הרי אתה כבר יודע שלא תהיה פה הרבה זמן. אז תנצל את הזמן כדי לעשות משהו אמיתי."

יו"ר האופוזיציה התייחס גם לנושא הגרעין ואמר כי "איראן מזהה את החולשה שלכם ומסתערת קדימה. בעוד חודש איראן תחזור לדיונים עם המעצמות לחזרה להסכם הגרעין, סכנה קיומית לביטחון ישראל. זה יתן לה מאות פצצות גרעין שמכוונות על הראש שלנו. ומה עושה הממשלה? לפיד מתחייב ל״אין הפתעות״ וכובל את ידינו. בנט שותק ומקפיד לשמור על התחייבותו לממשל האמריקני שלא לפעול פומבית נגד חזרת איראן להסכם."

"כשהייתי ראש ממשלה אני אמרתי לאמריקנים - אני אעשה הכל כדי למנוע גרעין מאיראן. בזכות המאמצים שלנו הצלחנו להוציא את ארה״ב מהסכם הגרעין ובזכות המבצעים הנועזים שלנו, הצלחנו לעצור ולעכב את איראן מלהשיג נשק גרעיני".

נתניהו קרא לבנט ואמר: "תילחם נגד זה! תגייס את דעת הקהל נגד ההסכם המסוכן הזה! אתה לא עושה כלום! אתה מרכין ראש כמי שעומד בראש מדינת חסות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר