התמוטטה בפתאומיות

אסון ברחובות: הנערה אפרת מצליח נפטרה

טרגדיה בעיר רחובות בעקבות פטירתה של הנערה בת ה-17 שנפטרה לאחר שהתמוטטה בשבת שעברה בפתאומיות. חברותיה ספדו: "תמיד עזרה לכולם באהבה" (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

טרגדיה קשה: אפרת מצליח, נערה חרדית כבת 17 מהקהילה החרדית ברחובות, הלכה לעולמה הצהריים (שני) בבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה.

לפני כשבוע, המנוחה ע"ה שהייתה בריאה לחלוטין, התלוננה על כאבי ראש, התמוטטה בפתאומיות ופונתה לבית החולים שם אובחנה כסובלת מדימום מוחי קשה.

הרופאים החליטו לבצע ניתוח ראש מורכב, אלא שלאחר הניתוח היא לא התעוררה מסיבה שאינה ברורה.

בני משפחתה שהו כל השבוע לצידה, רבים מעם ישראל נשאו תפילות לרפואתה השלמה, ומאות מילדי העיר רחובות התכנסו לומר פרקי תהילים לרפואתה, אך היום כאמור היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

אפרת ע"ה למדה בבית הספר 'בית יעקב' ולאחר מכן בסמינר 'דרך ישראל' בעיר, חברותיה קיבלו בהלם את הבשורה המרה וספדו לה בדמעות בשיחה עם 'כיכר השבת': "השמש שלנו שקעה, היא לא תזרח עוד, אפרת היתה האור שלנו, הילדה הכי מיוחדת, תמיד עוזרת לכולם באהבה ללא תלונות. היה לה כיבוד הורים בצורה בלתי רגילה, אנחנו לא מאמינים שהיא נפטרה".

היא הותירה אחריה אחים ואחיות, הוריה הם יוסף ורחל מצליח, מנהלים את רשת מעונות 'מעלות' ומהדמויות המוכרות בקהילה החרדית בעיר.

מסע הלווייתה נערך הערב בשעה 19:00 מבית הכנסת 'פקודת אלעזר' ברחוב הרוא"ה 16 ברחובות לבית העלמין בעיר שם נטמנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר