בתוך שבוע וחצי

בפעם השלישית: ישראל תקפה הלילה יעדים בסוריה

על פי דיווחים המגיעים הלילה מסוריה, צה"ל תקף הלילה שוב יעדים אסטרטגיים בסוריה - בפעם השלישית תוך שבוע וחצי. הפעם, ישראל ככה"נ תקפה את הטרמינל והנמל הימי (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה (צילום: רשתות ערביות)

במהלך הלילה בוצעו תקיפות אוויריות בסוריה על מספר יעדים אסטרטגיים. בסוריה מיהרו להאשים את ישראל בתקיפה. מדובר בתקיפה השלישית תוך שבוע וחצי.

על פי דיווחי כלי התקשורת בסוריה, התקיפה הייתה באזור חומס ובעיר הנמל טרטוס. מערכות הנ"מ הסוריות הופעלו. לפי גורם צבאי סורי שני חיילים נפצעו ונגרמו נזקים.

דיווח לבנוני מלמד, כי בתקיפה היו שלושה מטוסי קרב ישראליים שחגו באזור ביירות לכיוון צפון-מזרח. בערוץ "אל-חדת'" הסעודי הסבירו, כי הותקפה גם מערכת הגנה אווירית איראנית שהייתה בדרכה ללבנון.

לאחר התקיפה הישראלית, השטח האווירי ברמת הגולן נסגר לטיסות אזרחיות.

כאמור בחודשים האחרונים כלי התקשורת בסוריה דיווחו על מספר רב של תקיפות ישראליות באזור חומס - היכן שממוקמים מספר שדות תעופה שמשמשים בין היתר גם לצרכים צבאיים.

כזכור, לפני חמישה ימים יוחסה לישראל תקיפה נוספת בסוריה, אז נטען בידי סוכנות הידיעות הסורית כי "ישראל תקפה באמצעות טילים מהאוויר מצפון ישראל כמה אתרים באזור דמשק, כתוצאה מהתקיפה נגרם נזק". על פי דיווח בערוץ אלערביה, התקיפה הישראלית פגעה במחסנים של ארגון הטרור חיזבאללה ומיליציות איראניות באזור זאכיה שבדמשק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר