היה או לא היה?

"תקיפת" עידית סילמן; המשטרה פתחה בבדיקה

המשטרה פתחה בבדיקת "פרשת התקיפה" של ח"כ עידית סילמן, במידה ובכלל היתה כזו. אתמול קצין הכנסת העביר למשטרה את החומר שקיבל מלשכתה של סילמן (פוליטי בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה פתחה בבדיקת "פרשת התקיפה" של ח"כ עידית סילמן, במידה ובכלל היתה כזו. אתמול (שני) העביר קצין הכנסת למשטרה את החומר שקיבל מלשכת סילמן.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבלה פנייה מקצין הכנסת שעניינה, טענות להטרדה ברשתות החברתיות של חברת כנסת ולתקיפתה בעיר מודיעין בחודש שעבר. הפנייה הועברה לבחינה ביחידת ההונאה של מחוז מרכז".

כזכור, סילמן, חברת מפלגת 'ימינה' המכהנת כיו"ר הקואליציה, טענה כי לפני שבועיים הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כאשר אלמוני הטיח אותה על הרכב. אלא שספקות רבות עלו באשר לסיפור והיא אף שינתה את גירסתה לתקרית.

הספקות עלו לאחר שהיא לא הגישה כל תלונה אחרי התקיפה, לא פנתה לקצין הכנסת כדי לדווח לו על כך וגם לא פנתה למשטרה. רק לאחר שהתעוררה ביקורת ציבורית וסערה גדולה היא פנתה לקצין הכנסת.

השבוע, היא הגיבה לטענות כנגדה וטענה כי "זה לא סוד שחמישה חודשים, מאז הקמת הממשלה, אני, כיו"ר הקואליציה וחבריי מימינה מותקפים", אמרה סילמן. "חשבו שיוכלו לשבור אותנו בצורה כזו או אחרת, קרו מקרים רבים, על חלקם דיווחנו, על אחרים לא".

היא הוסיפה ואמרה: "אני מאמינה שהדברים נבדקים ויבדקו על ידי הגורמים המקצועיים, וזה בסדר, אני לא מודאגת. אני חושבת שהשיח ובאמת הצורה צריך להשתנות".

נתניהו על תקיפת סילמן (צילום: ערוץ כנסת)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לסערה ואמר בישיבת 'הליכוד' כי "קיבלנו עוד הוכחה שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם, נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ל'עדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים'. מה לא.

"והנה מגיעה יו"ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם. אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר