יולי אדלשטיין מאמין

"אני היחיד שכול למנוע מלפיד את ראשות הממשלה"

ח"כ יואל יולי אדלשטיין התייחס להכרזה שלו על התמודדות מול ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על ראשות 'הליכוד': "אני היחיד שיכול למנוע מלפיד את ראשות הממשלה" (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יואל יולי אדלשטיין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"אני היחיד שיכול למנוע מלפיד את ראשות הממשלה", כך טוען ח"כ יואל יולי אדלשטיין שהכריז בחודש שעבר על התמודדות מול ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על ראשות 'הליכוד'.

בריאיון ל'ישראל היום', אומר ח"כ אדלשטיין: "הגעתי למסקנה כפולה: האחת, שנתניהו לא מתכוון לפרוש מתפקידו ולא הולך לשום מקום, וזו זכות; והשנייה, אם אני לא אתחיל לגלגל את הכדור, שום דבר בליכוד לא יזוז".

לדבריו: "נתניהו לא מאיים. ראיתי בחיי אנשים הרבה יותר מאיימים. אני בוגר גולאג (מחנה כפייה סובייטי), ובתי סוהר, כרישים של העולם התחתון הסובייטי שנמצאים איתך בתא 24/7. אז שלא יחשוב איש במערכת הפוליטית שהוא יכול להבהיל אותי".

אדלשטיין נגד נתניהו באולפן 'כיכר'

אדלשטיין תקף את ממשלת בנט-לפיד: "יכולתי, אחרי הטירוף כשר הבריאות, להגיע למליאה, להרים את היד - ובשאר הזמן ליהנות מהחיים ולחכות שהגלגל יסתובב. אבל אני נמצא כאן לא בשביל להיות ח"כ ולקבל משכורת.

"יש מדינה שבינתיים מנוהלת בידי אנשים שאין להם מושג איך מנהלים מדינה. יש בקואליציה הזו אנשים שלא לי ולא ל-90 אחוזים ממדינת ישראל יש חזון משותף איתם לגבי עתיד המדינה. הכוונה לתנועה האסלאמית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר