הבן שרצח|הוגש אישום

הרצח המחריד בבית שמש: "בזמן שהאם התפללה ובנה לידה"

מחריד: הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד גבר חרדי בן 28 מבית שמש, שרצח את אמו לפני כ-3 שבועות: "זה היה רצח בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת", נכתב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מזעזע: הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי בירושלים נגד גבר בן 28 מבית שמש שרצח את אמו לפני כשלושה שבועות.

לאחר הדיון בבית משפט המחוזי, השופטים החליטו לקבל את עמדת הפרקליטה שהגישה את התיק עו"ד אביה גליקסברג- בניטה, ולהאריך את מעצרו, עד לתום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, אחיותיו של הנאשם שהו באותה עת בחדרים ואימו התפללה בסלון כשאחיו הקטין שוהה גם הוא שם, הנאשם "נטל סכין מתכת משוננת באורך 25 ס"מ" ודקר את המנוחה מספר פעמים רב כשהיא מתחננת בפניו להפסיק.

בכתב האישום מתואר כיצד הנרצחת ניסתה להתגונן מפניו כשהוא מוסיף לדקור אותה, בשלב מסויים היא הצליחה להפיל את הסכין מידיו אך הוא הרים אותה והוסיף לדקור אותה, בהמשך היא נפלה על הרצפה בעודה מדממת כשהנאשם לא עוצר ממעשיו.

אחיו הקטין שראה את המעשים, ברח בבכי לחדר ליד שם שהוא אחיותיו, הם החלו לצעוק והזמינו את המשטרה, כאמור הוא מואשם ב"רצח בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת".

כזכור, בעקבות דיווח שהתקבל באותו הבוקר במוקד 100 של המשטרה על כך שצעיר (27) תוקף את אמו בביתם באמצעות סכין, שוטרי תחנת בית שמש הגיעו לדירה בתוך דקות ספורות ועצרו את החשוד במעשה. זמן קצר לאחר מכן, גורמי הרפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האם (52).

למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים, בהם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, והמשטרה החלה בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וראיות. לאחר שנעצר, החשוד במעשה הועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון ומעצרו הוארך מעת לעת תוך שהותו במתקן רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר