שעות של דיונים

נחשף: זה שכר חברי הועדה של 'אסון מירון'

ועדת החקירה הממלכתית של אסון מירון התכנסה כבר כ-17 פעמים, בכל פעם לשעות ארוכות של דיונים ועדויות, אך כמה מרוויחים שלושת חבריה על כך? כל הפרטים בפנים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חברי וועדת נאור בביקור במירון (צילום: דוברות הוועדה)

ועדת החקירה הממלכתית של אסון מירון התכנסה כבר כ-17 פעמים, בכל פעם לשעות ארוכות של דיונים ועדויות, בועדה עומדים שלושה חברים שמנהלים את הדיונים. אך כמה הם מרוויחים על כך?.

חני אדרי מ'בקהילה', הגישה בקשה על מנת לקבל את נתוני השכר של חברי הוועדה, לאחר תהליך היא אושרה בשבוע שעבר ושכרם של חברי הועדה נחשף.

התשלום ניתן על פי חישוב שעות, כל התכנסות של דיון עד כה ארכה כ-5-6 שעות, בנוסף לביקורים של חברי הועדה בשטח עצמו ודיונים פנימיים בין חברי הועדה, בהערכה גסה מדובר בכ-160-170 שעות עבודה עד כה.

המורווחת העיקרית היא נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור שמשמשת כיו"ר הועדה ומרוויחה 211 שקלים לכל שעה לפני מע"מ, בחישוב שעות העבודה עד כה נאור הרוויחה כ-40,000 שקלים על עבודתה זו.

חברי וועדת נאור בביקור במירון

שני חברי הועדה אחרים, מרדכי קרליץ ושלמה ינאי מקבלים שכר נמוך יותר של 188 שקלים לפני מע"מ סכום שמצטבר לכ-36,000 ש"ח עד כה.

חישוב הסכום נעשה על שעות העבודה עד כה, כשבפני חברי הועדה עוד שעות ארוכות של דיונים והכרעות, כך שהסכום הסופי צפוי להיות גבוה הרבה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר