אחרי שתמך בהקמת בי"ח

יו"ר סיעת רע"מ לא תעניש את הח"כ שהביך את הממשלה

יו"ר סיעת רע"מ הודיע כי יסרב להעניש את חה"כ מאזן גנאים לאחר שתמך אתמול בהצעת החוק של האופוזיציה להקמת בית חולים בסחנין והפר את המשמעת הקואליציוני (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חבר הכנסת מאזן גנאים שהפר אתמול את המשמעת הקואליציונית (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

סיעת רע"מ הודיעה כי היא מסרבת להעניש את חבר הכנסת מאזן גנאים שהפר את המשמעת הקואליציונית אתמול בערב (רביעי) והצביע עם האופוזיציה בעד הצעת החוק להקמת בית חולים חדש בעיר סחנין.

יו"ר סיעת רע"מ וואליד טהא מסר לכתב אריק בנדר מ'מעריב' כי "ברור לכל שהאופוזיציה בראשות הליכוד, סמוטריץ ובן גביר, משתמשת ברשימה המשותפת כדי להביך את רע״מ ואת הקואליציה ע״י 'הצלחות' נקודתיות. ח״כ מאזן גנאיים פעל בניגוד להחלטת הסיעה והצביע עם האופוזיציה. לא אגיד מילה לגבי ההצהרה שלו מהבוקר, ואתנגד להטלת סנקציות עליו".

לפי דיווח ב'כאן חדשות', ח"כ גנאים מתכוון לרוץ ב-2023 שוב לראשות עיריית סכנין, מתוך ניסיון לחזור לתפקיד. הצבעתו בעד נועדה כדי למנוע מיריביו העתידיים את הטענה שהתנגד לבית חולים בעירם.

ההצבעה עוררה זעם גדול בקואליציה, בעיקר מצד מפלגת ימינה, שמרגישה את בריחת המצביעים ולא מצביעה תמיד כפי אמונתה. יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך מימינה, צוטט ב'כאן חדשות' כמי שאמר: "אני עם גנאים גמרתי. אותי מרמים רק פעם אחת. מעכשיו שיחפש את ועדת הכנסת".

גנאים עצמו מודע לבעייתיות שבמעשיו, ובשבריריות שהוא מעמיק ביציבות הקואליציה. לכן, בריאיון לרדיו א-נאס, הודיע גנאים: "אם אעמוד באותו מבחן שוב, וארגיש שצו מצפוני מחייב אותי להצביע נגד הקואליציה, אגיש את התפטרותי מהכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר