תיעוד מרגש

הבחור שוחרר אחרי 67 יום בבית חולים; כך חגגו לו

יקותיאל יהודה זלמנוביץ, בן ה-14, שהיה מאושפז בבית החולים 'לניאדו' בנתניה - החלים ושוחרר בשעה טובה לביתו; אמש, חגגו לו מסיבת הודיה ויום הולדת; צפו בתיעוד המרגש (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד מרגש: יקותיאל יהודה זלמנוביץ, בחור חסיד צאנז בן 14, שהיה מאושפז בבית החולים 'לניאדו' בנתניה - החלים ושוחרר בשעה טובה לביתו.

אמש (מוצאי שבת) ערכו בני משפחת זלמנוביץ אירוע מסיבת הודיה להשם יתברך בשילוב יום הולדת 14 לאחר שבנם המתמודד עם מום בלב, שוחרר מאשפוז לאחר 67 יום בבית החולים.

מי שהגיעו לשמח את הנער היו המוזיקאים: אהרל'ה סמט, בנצי שטיין, דודי קאליש, שמוליק גולדשטיין‎, יענקי לנדאו, עמרם גרין והשחקן אפי סקקובסקי.

אחיו, איש התקשורת ישכר זלמנוביץ, גולל בפוסט בפייסבוק את הנס שאירע לאחיו הקטן: "67 ימים, זה מספר הימים שאחי הקטן העביר באישפוז בבתי החולים בשנה האחרונה. כל יום קשה מקודמו, כואב יותר ומייאש בכפליים. אבל הוא, כמו מלאך אמיתי, נלחם בגבורה".

"זה לא רק עכשיו", הוסיף זלמנוביץ, "14 שנה שהוא נלחם על כל נשימה ונשימה שעולה לו במאמצים רבים, ואני צופה מהצד בגאווה על אחי הגיבור, אבל עם כאב וצער נוראי על הסבל שהוא חווה כשידי קצרות מלהושיע. מה עוד אני יכול לעשות מול ילד קטן רזה וצנום עם פנים חיוורות וחלשות שמתנשף ומתאמץ בכל נשימה מלבד פרק תהילים?".

לסיום כתב: "היום הוא חגג יום הולדת 14 ויחד עם יהודים יקרים וטובים אירגנו לנו מסיבת יום הולדת חגיגית, פיצוי לבר במצווה שנחגג בצימצום בגלל הקורונה. תודה לכל מי שבא והשתתף וזכה להעלות חיוך על פניו של ילד מיוסר ומשפחתו האוהבת. אתם מלאכים!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר