"15 אלף?!"

מדיניות של סתימת פיות? "ראש הממשלה בנט חוסם אותנו"

בשבוע האחרון, טוענים גולשים ברשתות החברתיות, ראש הממשלה בנט, החליט לחסום כל מי שמבקר אותו; "אינו מסוגל לקבל ביקורת והצבת מראה של צביעות ושקר", נכתב (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נפתלי בנט עם הנייד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

עשרות גולשים ברשתות החברתיות, כדוגמת; אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, טוענים, כי בשבוע האחרון ראש הממשלה נפתלי בנט, יצא במבצע חיסולים כנגד כל בדל ביקורת כנגדו.

רוב החסומים שתיעדו את החסימה ברשת, נמנים על הצד הימני של המפה הפוליטית, ביניהם גם תומכים לשעבר של בנט, שמתנגדים אליו, לאחר שלטענתם, הוא הפך את עורו.

ברשת החלה החלה בשבוע שעבר מחאה, שתפסה בימים האחרונים תאוצה. מי שהתחילו את המחאה, הם אנשי התקשורת יגאל מלכה ואריאל אלחרר.

מלכה טוען, כי יש בידו מידע לא-מאומת, כי ראש הממשלה בנט חסם בשבועיים האחרונים מעל 15 אלף אנשים בטוויטר שהעזו לכתוב כנגדו.

לדברי מלכה: "אם רק נתאחד, נייצר פה כח צרכני עצום. אני מכריז בזאת על הקמת מועדון הצרכנות של נחסמי ימינה. בנט חסם אתכם? סילמן? שקד? ג`וב טוב כלפון? צרפו צילום מסך בתמונות ואתם בפנים. הוט, חבר, אשמורת.... מאחריכם!".

מלכה אף הוסיף וכתב נגד בנט: "את מי חסמת מנוול? מהצהריים אני ואריאל אלחרר מקבלים מאות פניות של אנשים שנחסמו. עובדי הייטק, אנשי צבא, אנשי רפואה שנלחמים בחזית הקורונה, בני משפחות שכולות, אנשים שהצביעו ימינה את מי הוא לא חסם? את אלו שהשתתפו בפרעות הציבור הערבי במאי האחרון! על מי אתה גיבור נפתלי בנט?".

יצוין, כי המחאה היא לא רק כנגד בנט, אלא כנגד כל חברי הכנסת של ימינה, שעל פי הטענה, הם החליטו לחסום כל מי שמביע כנגדם ביקורת. יחד עם זאת, לטענת הנחסמים, בנט, נזהר לא לחסום עיתונאים ומשפיענים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר