צפו בנאום

ח"כ בוסו תקף: "בנט לא טרח להגיע לכותל פעם אחת"

ח"כ אוריאל בוסו תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "עד היום הזה מאז שהתמנה בנט לתפקיד ראשות הממשלה הוא לא טרח להגיע לתמונה המסורתית בכותל להודות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

במהלך נאום במליאת הכנסת, תקף ח"כ אוריאל בוסו את ראש הממשלה נפתלי בנט: "עד היום הזה מאז שהתמנה בנט לתפקיד ראשות הממשלה הוא לא טרח להגיע לתמונה המסורתית בכותל להודות".

לדבריו: "כשכיהנת כשר התפוצות וכשהיית בספסלי האופוזיציה זרקת פיתרונות יצירתיים לכל מקום איך אפשר לשמור על קדושת הכותל, ושהכותל הוא קונצנזוס, אבל היום שהשותפות שלך והגורל שלך הוא בידיים של קריב אתה לא מתבייש להגיד שהדיונים והמאבקים של ראשי הקואליציה סביב סוגיית הכותל הם דיונים פוליטיים?! הרי אתה יודע שהמקום הזה הוא הרבה לפני הכנסת והפוליטיקה,

ח"כ בוסו הוסיף: "אבל מה זה באמת משנה למי שכבר מכר הכל, רק דבר אחד חשוב שאזרחי ישראל ידעו עד היום הזה מאז שהתמנה בנט לתפקיד ראשות הממשלה הוא לא טרח להגיע לתמונה המסורתית שכל הנשאיים מדורי דורות הגיעו לתפילת הודאה לאחר שנבחרו כל אחד בתחומו ותפקידו.

"אבל אני כאן ללמד עליך כף זכות מי שמגיע להודות לקב"ה זה מי שנבחר בצורה דמוקרטית ובמקרה שלך נבחרת ע"י השותפים עבאס וקריב כנראה זה פוטר אותך מלהגיע להודות. ננהל מלחמת חורמה על הכותל בדיוק כמו על כל הנושאים הקדושים לעם היהודי גיור כשרות ונישואין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר