מכה למשטרה?

אהוביה סנדק: תפתח ועדה לבדיקת הנסיבות

הצעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לפתיחת ועדת חקירה לבדיקת נסיבות מותו של אהוביה סנדק, עברה בכנסת ברוב קולות ובקרוב תוקם ועדה פרלמנטרית משותפת (חדשות, ארץ)

המחאות הדורשות לפתוח חקירה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הישג לבן-גביר: הצעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לפתיחת ועדת חקירה לבדיקת נסיבות מותו של אהוביה סנדק עברה היום (רביעי) בכנסת ברוב קולות ותוקם ועדה משותפת לחקר מותו של הנער.

הקואליציה והאופוזיציה הצביעו ברוב קולות של 40 תומכים ובהם ראש הממשלה נפתלי בנט מול 2 מתנגדים שהצביעו להעביר את ההצעה לוועדת הכנסת שתקים ועדה משותפת של הכנסת עם וועדת חוץ ובטחון והוועדה לביטחון פנים שתדון בהריגת הנער אהוביה סנדק ז"ל.

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "פאות וכיפה הן לא סיבה למרדף משטרתי וניגוח כלי רכב שהביא לתוצאות קשות מנשוא. המקרה חייב להחקר והמשטרה תהיה חייבת להפיק לקחים. משטרה מתפקדת צריכה את אמון הציבור והשתקת עבריינות פנימית זו לא אופציה".

"אנו מחזקים את ח"כ בן גביר על דרישתו להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת מותו של אהוביה סנדק ועל ההסכמה לקיים את הבדיקה בוועדה משותפת של ועדת חוץ וביטחון וביטחון פנים שתוקם לשם כך".

ח"כ בן גביר אמר: "יום חשוב מאוד. אמנם רציתי ועדת חקירה פרלמנטרית אבל גם ועדה מיוחדת של הכנסת יכולה לחקור ולבדוק. מודה לאריה דרעי , סמוטריץ, גפני ולוין וגם לניר אורבך ועידית סילמן שפעלו למען הקמת הועדה אצל ח"כ מירב בן ארי שתדון בלב פתוח ונפש חפצה במחדלים והרשלנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר