"הנושא יוצף"

המאבק נגד החסימות של בנט הגיע לכנסת

מאות גולשים ימניים ברשתות החברתיות, דיווחו על כך שראש הממשלה בנט חוסם אותם. הפעילים החברתיים, שנלחמים בתופעה, הגיעו לכנסת וקיבלו הבטחה שהנושא יוצף (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בפגישה עם חבר הכנסת מלכיאלי (צילום: אריאל אלחרר)

תופעת החסימות של ראש הממשלה בנט וחברי מפלגתו - ימינה: פעילי הרשת, שהבטיחו להיאבק בחסימות - אריאל אלחרר ויגאל מלכה עלו אתמול (רביעי) לכנסת ונפגשו עם מספר ח"כים מש"ס וכן עם איתמר בן גביר בנושא.

כזכור, לאחר שמאות גולשים באינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, טענו כי בשבוע האחרון ראש הממשלה נפתלי בנט, יצא במבצע חיסולים כנגד כל בדל ביקורת כנגדו וחסם כל מי שמדבר נגדו. איש התקשורת יגאל מלכה צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "‏את מי חסמת מנוול. מהצהריים אני ואריאל אלחרר מקבלים מאות פניות של אנשים שנחסמו, עובדי הייטק, אנשי צבא, אנשי רפואה שנלחמים בחזית הקורונה, בני משפחות שכולות, אנשים שהצביעו ימינה, את מי הוא לא חסם? את אלו שהשתתפו בפרעות הציבור הערבי במאי האחרון! על מי אתה גיבור נפתלי בנט?".

אחריו צייץ אריאל אלחרר, ‏"הידעתם שאלפי אזרחים ישראליים חסומים על ידי ראש ממשלת ישראל? זה נראה לכם הגיוני? שאזרח ישראלי יהיה חסום על ידי ראש ממשלתו? אני וחברי יגאל מלכה לא הולכים לשתוק, נאסוף מאות צילומי מסך של אזרחים שנחסמו ונעלה את זה לכנסת ישראל".

אתמול כאמור עלו השניים לכנסת ישראל. חה"כ מיכאל מלכיאלי שנועד עם השניים הבטיח להציף את הנושא במליאה ובכל מקום שאפשר, כמו"כ חה"כ אוריאל בוסו אמר שיגיש הצעה דחופה לסדר בעניין, גם החכ"ים איתמר בן גביר וינון אזולאי היו קשובים לנושא הכל כך מטריד שהציפו השניים.

עו"ד גלי נגדאי שהייתה עם השניים בכנסת היום העלתה לח"כים עוד נקודה חשובה שצריך לבדוק, האם הרשתות החברתיות והנלווה להם של רה"מ מנוהל על ידי תקציב קשר לציבור או כחשבון פרטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר