פנייה מיוחדת לחרדים

למנוע הפסקות חשמל: כך תתכוננו לגשם

מתכוננים לתחילת החורף: בחברת החשמל מבקשים משומרי המצוות להקדים את הכנות השבת הכרוכות בהפעלת מכשירי חשמל ולפרוס אותן לאורך היום, זאת לקראת בוא הגשם (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גשם בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חנוכה כבר מעבר לפינה, ובסוף השבוע, ע"פ התחזיות, נזכה לימים חורפיים, הכוללים גשם ברוב הארץ, שיגיעו לשיאו דווקא בימים שישי ושבת.

כחלק מההכנה לכך, בחברת החשמל פרסמו הבוקר (חמישי) רשימת צעדים בבקשה לשיתוף פעולת הציבור, כדי למנוע הפסקות חשמל, בשל העובדה שבמפגש הראשון בין האבק שהצטבר על רשתות החשמל לגשם, יתכנו קצרים ושיבושים באספקתו.

פנייה מיוחדת נעשתה לציבור שומרי המצוות, המכוונת למחר, יום שישי, וברשות מבקשים להקדים את ההכנות לקראת שבת הכרוכות בהפעלת מכשירי חשמל, לפרוס את ההכנות על פני כל יום שישי ולהימנע מהפעלת מספר רב של מכשירי חשמל בו זמנית בסמוך לכניסת השבת.

עומס גדול על רשת החשמל לפני כניסת שבת עלול לגרום לשריפה של נתיכים ושנאים עם כניסת השבת, שניתן יהיה לתקנם רק בשבת, "דבר שכולנו מעוניינים להימנע ממנו", כתבה חברת החשמל בהודעתה.

בנוסף, הציבור מתבקש להרחיק חפצים מעופפים מגגות ומסככות, ולחזק פריטים אשר עשויים לפגוע ברשת החשמל.

בחברת החשמל הדגישו כי "אין מצב של אפס פגיעות ברשת החשמל", וכי הציבור מתבקש להיערך בהתאם לאירועי מזג האוויר, אשר עלולים לגרום למפגעים ברשת וכתוצאה מכך להפסקות באספקת החשמל הסדירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר