חבר קבינט המומחים

פרופ' דוידוביץ': חולים מתו בגלל מכחישי קורונה

פרופסור נדב דוידוביץ', חבר קבינט המומחים, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למכחישי הקורונה והאיומים נגד רופאים: "מדובר בתופעה שהיא בשוליים שיש להוקיע אותה" (בריאות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

פרופסור נדב דוידוביץ', חבר קבינט המומחים, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למכחישי הקורונה והאיומים נגד רופאים: "מדובר בתופעה שהיא בשוליים שיש להוקיע אותה". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדבריו: "אני חושב שזאת תופעה חמורה ביותר, ואני שמח שמרבית הרבנים הרציניים, הרב קנייבסקי ורבנים נוספים שאיתם אנחנו עובדים בצורה צמודה.

"אנחנו כולנו מכירים את כתוב 'וחי בהם', ויש לנו גם דוגמאות כמו הרמב"ם ודמויות אחרות של אנשים שהיו גם רבנים וגם אנשי רפואה, ולמזלנו מדובר בתופעה שהיא בשוליים שיש להוקיע אותה, ושאגב גם רואים אותה בקרב רופאים שלא ממש מבינים בחיסונים ומסכנים אנשים אחרים.

אתם מכירים מקרים של אנשים מהמגזר ומחוצה לו שאיבדו את חייהם או אושפזו במצב קשה בגלל אותם מתנגדי חיסונים?

"בהחלט. היו גם משפחות שיצאו לעיני כולם בהכאה על חטא, ואני אומר שוב. אני רואה את זה גם אצל רופאים וגם אצל אנשי דת ורבנים מסוימים, ולמזלנו מדובר ממש בשוליים של עולם הרפואה והרבנים".

היית תומך בחוק נגד הפצת הפייק ניוז בכל מה שקשור לנושא?

"אני לא בטוח שזאת בדרך ואני פחות מאמין בזה. אני חושב שיש צורך בהסברים ובמאמרי דעה בנושא החיסונים, זו הפעולה הטובה ביותר".

יצא לך לנהל דו שיח עם מכחישי קורונה?

"כן. אני מאד בעד לנהל שיח שהוא מכבד, ולא כפי שיש שמכנים אותי ד"ר מנגלה, או מתבטאים בצורה לא יפה כלפי ד"ר שרון אלרעי פרייס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר