טרגדיה בבית שמש

ההרוגה בתאונה: הילדה נחמה חוה ולס שהתייתמה מאביה

ההרוגה בתאונת הדרכים מוקדם יותר היא הילדה נחמה חווה וולס, תלמידת כיתה א' בבית הספר 'חינוך' בקריה החרדית. לפני 5 שנים התייתמה מאביה רבי אהרן יורוביץ שנפטר ממחלה קשה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: באדיבות המצלם)

טרגדיה קשה בעיר בית שמש ובקהילת חסידי תולדות אהרן עם היוודע פטירתה הטראגית של הילדה נחמה חווה וולס (יורוביץ) ע"ה שנפצעה אנושות מוקדם יותר מפגיעת רכב ברחוב נהר הירדן בבית שמש.

הילדה, תלמידת כיתה א' בבית הספר 'חינוך' בקריה החרדית בבית שמש, היא נכדתם של הרה"צ רבי אברהם יורוביץ זצ"ל מוויטבסק ושל הרה"צ הרה"צ יהושע אשר רבינוביץ.

לפני כחמש שנים היא התייתמה מאביה, האברך הרה"ח רבי אהרן יורוביץ ז"ל, שנפטר לאחר מחלה קשה, ולאחר תקופה נישאה אימה בשנית לבעלה, בן למשפחת וולס, וכעת נאלצת המשפחה להתמודד עם טרגדיה קשה נוספת בתוך מספר שנים ספורות רח"ל.

עד ראיה שנכח במקום התאונה מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי רכב מסוג ג'יפ מסחרי פגע בילדה אשר חצתה את מעבר החציה, לעיני עוברים ושבים אשר הזעיקו את כוחות ההצלה אשר נאבקו על חייה במשך שעה ארוכה, לצד הפינוי לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתה הטראגית.

כזכור, מוקדם יותר היום נפגעה הילדה כשהייתה בדרכה חזרה מבית הספר, כשחצתה את הכביש ונפגעה מהרכב. כתוצאה מהפגיעה הקשה, איבדה הילדה את הכרתה.

דוד עמר חובש איחוד הצלה מסר: "הילדה איבדה את הכרתה כתוצאה מפגיעת רכב. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנהג הרכב שלקה בחרדה".

על מועד הלווייתה נעדכן כאן ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר