פני הרוע

המחבל - איש חמאס, אשתו ברחה לחו"ל

השר לביטחון פנים הגיע לזירת הפיגוע ואמר כי המחבל, פאדי אבו שחידם, בן 42, תושב מחנה הפליטים שועפאט משתייך לפלג המדיני של חמאס. אישתו ובנו עזבו את הארץ (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(תמונה: מתוך פייסבוק)

השר לביטחון פנים עומר בר לב, הגיע הבוקר (ראשון) לזירת הפיגוע הרצחני בירושלים והתייחס לזהותו של המחבל פאדי אבו שחידם, בן 42, תושב מחנה הפליטים שועפאט, שמוכר לכוחות הביטחון כאיש חמאס. לדבריו, שלושה ימים קודם הפיגוע - אישתו ובנו עזבו את הארץ.

לדבריו: "היה כאן אירוע קשה. מחבל שהגיע הנה עם נשק תקני, הוא בכל יום בא להתפלל כאן בהר הבית, והיום הוא החליט לבוא הנה עם נשק, ירה, ולצערנו הרג את אחד האנשים שהיה כאן".

בר לב המשיך ואמר ש"בתוך מספר שניות בודדות עלו שתי שוטרות מלמטה שפתחו עליו באש, ובמקביל הגיעו שוטר ולוחם מג"ב מלמעלה וירו עליו. הוא נע כאן בין הסמטאות, ירה דיי הרבה ולשמחתנו הסמטה הזאת הייתה ריקה, כי אחרת חס וחלילה היו עוד נפגעים".

המחבל בשעת הפיגוע

עוד הוסיף השר בר לב כי "כל האירוע נמשך כ-32 עד 36 שניות. הפעולה של השוטרות מבחינה מקצועית הייתה פעולה באמת ברמה הכי גבוהה. הפעולה של השוטרים שהגיעו מלמעלה, הערנות שלהם הייתה מדהימה, ובאמת אני חושב שכל הכבוד לשוטרות ולשוטרי משטרת ישראל ואנשי ולוחמי מג"ב, וכמובן עם משפחת ההרוג והפצוע ששוב, אני לא יודע מי הם ברגע זה. כל הכאב והצער יחד איתם".

לשאלת אחד הכתבים אם המחבל היה מחופש לחרדי, והאם ידועה זהותו של המחבל - ענה השר כי "הוא היה איש חמס, מהפלג המדיני ולא מהפלג הצבאי, ולפיי הצילומים נראה מאחורה שהוא לבש גלבייה מאד רחבה, או שהוא באמת היה מחופש לחרדי, זה ככה נראה מאחורה, אבל כל הדברים האלו יבדקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר