פרסום ראשון

פרשת הרצח וההיעלמות: ראש עיר חרדי נחקר במשטרה

במשרדי הימ"ר בירושלים נחקר היום באזהרה ראש עיר חרדי מוכר, בחשד למעורבות בתיק הרצח וההיעלמות של 'שובו בנים' לפני יותר מ-30 שנים • מעצרו של חשוד נוסף בפרשה הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד העצורים בפרשה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש עיר חרדי מוכר נחקר היום (ראשון) במשטרת ישראל באזהרה, בחשד למעורבות בתיק הרצח והיעלמות מלפני 30 שנה בפרשיית שובו בנים. בסיומה של החקירה תחליט המשטרה אם להאריך את מעצרו או לשחרר אותו בתנאים מגבילים.

מדובר, כזכור, בתיקים שהסעירו את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הראשון הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שיטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

האירוע השני, עליו נחקרים השלושה, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, גם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' כי חוקרי משטרה בלבוש אזרחי וחוקרי זיהוי פלילי נצפו לאחרונה באתרים שונים בעיר ירושלים וסביבתה, כפעילות שמסתמנת עד כה כאיסוף ראיות במסגרת חקירת תיק רצח שארע לפני עשרות שנים בירושלים או בסמוך לה.

בחודשים האחרונים נעצרו כמה בחשד למעורבות בפרשה, בהם בנו של חבר כנסת לשעבר וכן מנהיג 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד.

ל'כיכר השבת' נודע החקירה נמצאת בשלבים מתקדמים, וביחידה המרכזית של מחוז ירושלים עובדים ללא הפוגה במטרה למצות את החקירה ולסיים אותה במהירות האפשרית.

היום הוארך בבית המשפט, לבקשת צוות החקירה, פעם נוספת מעצרו של אחד מהחשודים בשמונה ימים נוספים במסגרת חקירת תיקי רצח והיעדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר