ומה הבטיח לה?

המפקד הירושלמי הפתיע את הילדה החרדית בחו"ל

ילדה חרדית שמאושפזת בבוסטון ארה"ב, בשל בעיה רפואית חמורה, הופתעה מהביקור של מפקד מחוז ירושלים בחדרה בבית החולים • זה מה שהבטיח לה המפקד כשתבריא (חרדים)

גשייד, המפקד והילדה טובי (צילום: באדיבות המצלם)

ילדה ירושלמית, הסובלת ממחלה קשה, מאושפזת זה זמן בבית החולים בבוסטון, כשהיא בבדידות וסובלת. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הפתיע אותה והגיע לבקרה. בחדר האשפוז בבית החולים.

הילדה טובי, סובלת ממחלה קשה ונדירה הכוללת כאבים נוראיים המונעים ממנה לקיים שגרת חיים רגילה כמו כל חברותיה.

לפני כשנתיים היא החלה לסבול מכאבים עזים. כאשר טובי הרופאים בארץ הרימו ידיים ולא ידעו לתת מענה מדויק לסוג המחלה ולטיפולה. מאז נדדה טובי, בכתשעה מרכזים רפואיים בארץ ובעולם במטרה להביא מזור למחלה הקשה ממנה היא סובלת.

לפני כחמישה חודשים אושפזה טובי בבית החולים המקומי בבוסטון שבארצות הברית, שם היא מקבלת טיפול רפואי העונה לצרכיה. ומאז היא מתמודדת בגבורה טובי עם טיפולים מורכבים ולצד בדידות קשה, שכן היא שוהה במקום רחוק ולא מוכר, הרחק מחברותיה ובני משפחתה כאשר רק הוריה מלווים אותה במסירות ובני משפחה מגיעים מפעם לפעם בכדי לשהות לצידה.

ארגון 'רחשי לב' שמלווה את המקרה מזה כשנתיים, מסייע ותומך בילדה ומשפחתה. במהלך השבוע האחרון נפגשו מנכ"ל הארגון שימי גשייד יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן באוניברסיטת "הרווארד" היוקרתית בבוסטון, כאשר גשייד סיפר את המקרה הכאוב למפקד מחוז ירושלים אשר הודיע מיד כי הוא מעוניין לפגוש ולשמח את טובי.

הביקור יצא מיד לפועל כאשר מפקד מחוז ירושלים נכנס לחדר אשפוזה של הנערה שם הוא העניק לה מתנות. הפגישה נערכה שעה ארוכה כשבמהלכה סיפרה טובי על הבדידות הקשה ממנה היא סובלת והיא סיפרה לו על הגעגוע לירושלים.

במהלך המפגש הודיע תורג'מן, כי הוא מזמין את טובי לסיור מיוחד ברובע היהודי והמוסלמי בירושלים, לשם היא קצת חוששת להגיע.

מפקד המחוז הבטיח כי הוא ייקח אותה ברכבו הפרטי וידאג לה לשמירה ולאבטחה בכדי שתוכל לסייר במקום שהיא מעולם לא הייתה שם. הנערה התרגשה עד דמעות והודתה בקול חנוק למפקד מחוז ירושלים אשר הגיע במיוחד לבקרה ולעודד את רוחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר