מעצרו הוארך בארבעה ימים

המשטרה על ראש העיר החשוד: "הוא היה במעמד הרצח"

במהלך הדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצר לראש העיר החשוד במעורבות ברצח אבי אדרי סיפר נציג המשטרה כי החשד שהיה במעמד הרצח; ראש העיר הכחיש הכל; ומתי עלה שמו בתיק? (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ראש העיר בתפילת מנחה לפני הדיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשעות אחר-הצהריים (שני) הובא ראש העיר החרדי, החשוד במעורבות ברצח אברהם אדרי, לפני 30 שנים, לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. לבסוף, בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים. בהחלטתו ציין השופט: "נוכח מעמדו הציבורי והפגיעה בשמו הטוב ובחירותו יש לקבוע נקודת ביקורת קרובה".

נציג המשטרה אמר בדיון כי "החשוד נעצר אתמול לאחר שנאספו נגדו ראיות בחשד לרצח אברהם אדרי, בסיום חקירתו הוחלט לעצור אותו".

הנציג הגיש לביהמ"ש מסמכים ואמר כי "מהראיות שהצגתי אפשר להבין שהמשיב פעל יחד עם אחרים באופירציה שהובילה לרצח של אדרי, והוא גם היה מעורב ברצח של אדרי".

הוא הוסיף וביקש להאריך את מעצרו של החשוד לצורך פעולות חקירה. לשאלת עורך הדין אריאל עטרי, פרקליטו של ראש העיר, אמר נציג המשטרה כי "החשד הוא שהוא היה במעמד הרצח", והוסיף כי "בזמן ביצוע העבירה החשוד היה בן 17".

נציג המשטרה הוסיף ואמר כי מחשש לשיבוש הם לא יכולים לחשוף מתי עלה שמו של החשוד בתיק, אך ציין כי "שמו עלה בחקירה כבר לפני יותר משנה, בוצעה חקירה סמויה, ובמהלך החקירה בתקופה האחרונה נוספו ראיות נגדו שחיזקו את החשד". הוא סיפר כי פרקליט המחוז אישר את המעצר של ראש העיר.

נציג המשטרה ציין כי ראש העיר נחקר במשך שלוש שעות והכחיש בחקירה את המיוחס לו, את הכל. "הוא לא מסר גרסה, רק הכחיש הכל", ציין.

ראש העיר ביציאה ממשרדי הימ"ר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כפי שדווח מוקדם יותר המשטרה ביקשה להאריך בעשרה ימים את מעצרו של ראש העיר החרדי, שנעצר אתמול בחשד למעורבות בתיק הרצח וההיעלמות לפני שלושים שנה של אברהם אדרי ז"ל. העבירות שהמשטרה מייחסת לראש העיר הם גרימת מוות בכוונה תחילה וקשירת קשר לעשות פשע.

עורך דינו אריאל עטרי אמר הבוקר כי "ראש העיר מאחל למשטרה שתמצא את האשמים ותעמיד אותם לדין. הקשר שלו לפרשה הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב".

ראש העיר במשרדי הימ"ר, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תחילה, הובא בפני ביהמ"ש העצור השני שנעצר אמש בחשד למעורבות בפרשה. המשטרה ציינה כי הוא שומר על זכות השתיקה בחקירה וכי הוא חשוד במעורבות ברצח. "המשיב קשר קשר יחד עם אחרים ויחד ביצעו את העבירה", ציין נציג המשטרה. ביהמ"ש החליט להאריך את מעצרו עד יום ראשון.

מעצרם של שני חשודים נוספים בתיק הוארך בהסכמה בארבעה ימים. עורך הדין של אחד מהם אמר כי "מוסכם שעד למועד זה תגיע היחידה לעמדה סופית לגביו, היינו או הצהרת צובע או שחרור נקודה. מוסכם כי הדבר כולל גם השלמות מהפרקליטות. אנחנו מסכימים".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר