חוק הגיוס

פרוש לעבאס: "אל תתקעו לנו סכין בגב" • צפו

במהלך דיון במליאת הכנסת, התייחס ח"כ מאיר פרוש לחוק הגיוס ופנה לח"כ מנסור עבאס: "אתם צריכים טוב טוב לחשוב האם אתם צריכים להיות אלה שתוקעים לנו סכין בגב" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

במהלך דיון במליאת הכנסת, התייחס ח"כ מאיר פרוש לחוק הגיוס ופנה ליו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס: "אתם צריכים טוב טוב לחשוב האם אתם צריכים להיות אלה שתוקעים לנו סכין בגב".

לדבריו: "אם לשר הביטחון לא תהיה סמכות שמישהו שלומד תורה הוא יכול לתת לו דיחוי, בגלל שלא יעמדו ביעדים, אנחנו לא נוכל להיות כאן להיות כדי ללמוד תורה. אנחנו בעזרת ה' נצלח את מי שרוצה לפגוע בנו. אנחנו בלי ללמוד תורה לא נוכל להיות כאן".

"אני רוצה לומר לך כך", פנה ח"כ פרוש לסגן יו"ר הכנסת, ח"כ מנסור עבאס: "זה לא יהיה נכון, זה לא יצטייר יפה, שמי שיכריע להעביר את החורק הזה כאן במליאה, יהיו חברי כנסת שהם בעצמם אומרים לציבור שלהם לא להתגייס לצבא, לא לשרת. מה ההיגיון שאתם חברי הכנסת של רע"מ תבואו ותגידו לנו: אתם חייבים ללכת לצבא?".

לדבריו: "זה לא יהיה נכון, זה לא יצטייר נכון, אתם צריכים טוב טוב לחשוב האם אתם צריכים להיות אלה שתוקעים לנו סכין בגב. אנחנו לא נוכל לחיות פה אם לא יתנו לנו ללמוד תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר