לכל המשפחה וללא תשלום

חנוכה ב DCITY: פסטיבל אורות מרהיב לכל המשפחה

במהלך ימי חג החנוכה צפוי להתקיים בדיסיטי – עיר העיצוב והבילוי של ישראל, פסטיבל אורות מרהיב עם עשרות מיצגי אור, מופעי אש ותופים, מופעי לייזר על ההר ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה וללא תשלום (חנוכה)

(צילום: יח"צ)

לאחר הצלחת פסטיבל הפתיחה ואירועי חג הסוכות, דיסיטי, עיר הבילוי והעיצוב עושה זאת שוב ופותחת את שעריה לכל עם ישראל עם פסטיבל אורות ענק לרגל חג החנוכה. במהלך כל ימי החג, החל מהשעה 14:00 יתקיימו במתחם מגוון אירועים לכל המשפחה וללא תשלום. בתוכנית: עשרות מיצגי אור מרהיבים, מופעי אש ותופים, סדנאות ריקוד, מופעי לייזר מרהיבים על ההר, תיאטרון רחוב מלווה בנגנים, תפאורות ותלבושות מרהיבות ומדי ערב הדלקת נרות חנוכיית ענק שתוצב במקום.

בנוסף, יפעל במתחם (בתשלום סמלי) מתחם פעילות אתגרי ענק לילדים עם מתנפחים, מתקני נינג'ה במספר רמות קושי, עמדות משחק וגם אטרקציה מציאות מדומה על נופי ארץ ישראל.

פסטיבל אורות בדיסיטי צפוי להיות מרהיב במיוחד בשל העובדה שהוא מכניס את "אורות חנוכה" לאחד המקומות שהכי נותן את "תחושה של חו"ל" בארץ. בנוסף, המבקרים יוכלו ליהנות ממגוון החנויות והמסעדות החדשות שנפתחו לאחרונה במתחם: מסעדת מיתוס הבשרית, שיפודי ציפורה ומסעדת לוצ'נה עם תפריט חלבי איטלקי מוקפד. קומת ריהוט OUTLET עם מחירי "כאסח" של עד 80% הנחה על המותגים הכי פופולריים, חנות HOM'S החדשה - עם 3200 מטר של תצוגה במחירים קטנים עם מבחר ענק של מוצרים לבית, למטבח, מגבות, סדינים, מוצרי חשמל ועוד.

מתחם הדיסיטי משתרע על שטח נרחב של כ-100 אלף מ"ר, ומתהדר בשורה של חנויות בוטיק מעולמות העיצוב, באווירת חו"ל משגעת לכל המשפחה. בחנוכה מגיעים לדיסיטי ונהנים מחג שמח, מואר ומקניות משתלמות לבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר