"מורשתו ותורתו עמנו"

פה גר מרן זצ"ל: שלט הזיכרון שהוצב בתל אביב

בשדרות רוטשילד 96 בתל אביב, המקום שבו התגורר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעת שכיהן כרבה הראשי של העיר, הוצב לראשונה שלט זיכרון • חולדאי: "ברוחו נותר תמיד בעירנו" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
השלט החדש (צילום: כפיר סיון)

שלט הנצחה הוצב בשדרות רוטשילד 96, המקום שבו התגורר מרן הרב עובדיה יוסף זצוק״ל בעת שכיהן כרבה הראשי של העיר. זאת כחלק ממיזם 'פה גר' של עיריית תל אביב-יפו, אשר חרטה על דגלה להנציח את ענקי הרוח והתרבות אשר התגוררו בתחומי העיר .

"ארבע שנים שימש הרב עובדיה יוסף כרבה הראשי של העיר תל אביב-יפו, ואולם ברוחו נותר תמיד בעירנו, עיר של אחדות ישראל, של "כל ישראל חברים" ו"ישראל ערבים זה לזה", אמר ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי: "והרי זה בדיוק הקו המאפיין את מפעלו הפסקני העצום של הרב עובדיה - קו של פסיקה מחבקת שתגביר את האחדות בעם ישראל. הרב עובדיה אינו איתנו - אבל מורשתו ותורתו עמנו".

שלט הזיכרון (צילום: כפיר סיון)

סגן ראש עיריית תל אביב יפו ונציג תנועת ש״ס בעירייה אלחנן זבולון, אמר: ״כשליחו של מרן במועצת העיר תל אביב-יפו שמחתי לראות את השלט שהוצב לאחרונה בפתח ביתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל ע"י העירייה, זוהי החלטה הראויה לכל שבח והיא מצטרפת להנצחתו בפרס העירוני לכתיבה הלכתית "פרס הרב עובדיה יוסף".

זבולון הוסיף: "מרן היה אביהם של ישראל, הטביע את חותמו ההלכתי תורני באופן שאין שני לו והיה גשר בין קהלים רבים בחברה הישראלית. הנצחת מקום משכנו בשעה שכיהן בעיר ראויה ביותר למען דורות ההמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר