בכנס מפלגת העבודה

השר נחמן שי: "פרק חדש עם היהדות - ברוח הפלורליזם"

מפלגת העבודה ערכה הבוקר מפגש ותדרוך לשגרירים מכל רחבי העולם, במפגש נשמעו אמירות מעניינות שלא עולות בקנה אחד אם דברי ראש הממשלה נפתלי בנט (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נחמן שי (צילום: Flash90)

מפלגת העבודה ערכה הבוקר (חמישי) מפגש ותדרוך שגרירים מכל רחבי העולם, במפגש נשמעו אמירות מעניינות שלא עולות בקנה אחד אם דברי ראש הממשלה נפתלי בנט בעת הקמת הממשלה כי ממשלתו תהיה "עשר מעלות ימינה" מהממשלה הקודמת.

המפגש התקיים בהשתתפות יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, לצד השר לביטחון פנים עמר בר לב ושר התפוצות נחמן שי בתל אביב. בדבריהם חברי המפלגה התייחסו להליכים המדיניים בצל הקמת הממשלה החדשה.

השר לביטחון פנים עמר בר לב אמר: "לפני שנה הייתה לנו ממשלת ימין שמרנית, והיום יש לנו ממשלת מרכז ליברלית. לפני שנה הממשלה החלישה את מוסדות המדינה, בתי המשפט, היועמ"ש, התביעה הכללית, המשטרה ועוד, היום, הממשלה מחזירה את המוסדות האלה".

לפני שנה הייתה לנו ממשלה שכמעט סיפחה את הגדה המערבית ובכך כמעט הצליחה לסיים את התקווה לחזון שתי המדינות, וכיום אנחנו שומרים את הסיכוי לכך שזה יקרה בעתיד".

שר התפוצות, נחמן שי אמר: "משרד התפוצות מתמקד בקיום קשר הדדי ביחסים עם הקהילות היהודיות בעולם, וינהג באופן שוויוני כלפי כל הזרמים והקהילות ביהדות. אנו פותחים פרק חדש עם יהדות העולם ברוח העקרונות של פלורליזם ושיתוף"

את הכנס סגרה שרת התחבורה, מירב מיכאלי שבדבריה התייחסה להחזרת מפלגת העבודה לקדמת הבמה: "מפלגת העבודה רואה את עצמה בממשלה הנוכחית כשומרת הסף שלא תאפשר שיתבצעו תהליכים שיסתמו את הגולל על הסכם עתידי עם הפלסטינים", אמרה.

"המפלגה מאמינה בחזון הציוני המקורי, בית לאומי לעם היהודי עם שוויון זכויות מלא ללא הבדלי דת גזע מין ומגדר, עם חופש דת לכל הזרמים ביהדות ולמי שאינם יהודים", אמר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר