"מלאי הערכה כלפיכם"

חיילי נצח יהודה הדליקו נר עם גנץ וכוכבי

חיילי הגדוד החרדי נצח יהודה הדליקו הערב נר ראשון של חנוכה עם שר הביטחון גנץ, הרמטכ"ל כוכבי ובכירים נוספים במערכת הביטחון: "צה"ל הוא כור איחוד, לא היתוך" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני ודובר צה"ל)

חיילי גדוד נצח יהודה אירחו הערב (ראשון) בבסיסם דמויות רמות דרג להדלקת נר ראשון של חנוכה: שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט, ראש האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון משה צין ונציג המשפחות השכולות.

שר הביטחון גנץ אמר במפגש עם החיילים: "אני מבקש להביע הערכה לגדוד 'נצח יהודה' על המשימות שמתבצעות, לעתים תחת קשיים ואתגרים, ולחיילים ולמפקדים על היותכם גם לוחמים וגם גשר בין החברה החרדית לבין צה"ל".

"לאורך השנים, וגם בחג החנוכה, הנס נוצר על ידי אנשים ומה שמחזיק את האנשים זה רוח הלחימה והכוח, לצד הערכים והמוסר שסביבם אנו מתלכדים. אנחנו מלאי הערכה ללוחמים ולכל חיילי צה"ל השומרים עלינו בכל החזיתות ובכל האמצעים ורוצים לאחל לכם ולכלל חיילות וחיילי צה"ל, נכי צה"ל ובני המשפחות השכולות חג חנוכה שמח", בירך גנץ.

(צילום: אריאל חרמוני ודובר צה"ל)

הרמטכ"ל אביב כוכבי מסר: "אחדות ישראל באה לביטוי בצורה הטובה ביותר בצה"ל, בו קיימת הזדמנות נדירה של עם ישראל לקחת אנשים שלא היו נפגשים ובאופן טבעי לחבר ביניהם. צה"ל הוא לא כוח היתוך - הוא כור איחוד. הגדוד הזה נותן הצצה למה שקורה בצה"ל: אנשים מרקעים שונים, ממקומות שונים בארץ - דתיים, חילוניים, מסורתיים - כולם יחד מתגייסים לצה"ל ומשרתים בטנק, בבטן הצוללת ובסוללת כיפת ברזל. גאה בכם וסומך עליכם".

רב עמותת נצח יהודה ואחד ממקימי הגדוד, הרב דוד פוקס, אמר: "גדוד נצח יהודה פועל בהצטיינות רבה והחיילים הם המכבים של ימינו, בשילוב העוצמה הקרבית והרוח המיוחדת השורה בגדוד. עם ישראל אומר לכם תודה על מסירות הנפש והנחישות. השילוב של כוח ורוח הם מה שסייע לעם ישראל בכל הדורות להתמודד עם הקמים עלינו - ולנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר