מסר לבנט וללפיד

הרה"ר לאו: "הכותל לכל - בשמירת המקום"

הרה"ר הרה"ג דוד לאו התייחס בהדלקת נר ראשון בכותל המערבי למתווה הכותל לרפורמים, שמקדמת הממשלה: "כולם מוזמנים להרגיש כאן בבית - תוך שמירת קדושת המקום" (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הרב הראשי לישראל, הרה"ג דוד לאו, שלח מסר לבכירי ממשלת בנט-לפיד, המתכננים לקדם בשבועות הקרובים את מתווה הכותל, שיתן דריסת רגל בשריד בית מקדשנו לחברה הרפורמית.

הרב לאו נשא דברים לאחר הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי, בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ ורב הכותל שמואל רבינוביץ, וביקש לשמור על כבוד המקום:

"אנו נמצאים כאן ברחבת הכותל המערבי קרובים מאוד מאוד למקום המקודש ביותר של העם היהודי, הר הבית, ואנחנו עוד לא זוכים להדליק שם את המנורה אלא רק כאן את החנוכה. אנו עומדים כאן בתפילה ובתקווה שנדע תמיד לשמור על מסורת יחד", פתח הרה"ג לאו את דבריו.

"במקום הזה יש נשות ואנשי כותל אמיתיים, אלו שנמצאים כאן בכל יום, בכל שעה ובכל מזג אוויר ושומרים ומכבדים את המקום אשר מזמין את כל העולם כולו כפי שנאמר 'כי ביתי בית תפילה ייקרא לכל העמים'. הם מזמינים את כולם לכאן להרגיש בבית בצורה מכובדת ומכבדת - תוך שמירה על קדושתו של הכותל המערבי", אמר הרה"ג, ופנה ברמז לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר החוץ יאיר לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר