נסיעת המשפחה לחו"ל

בנט מגיב לביקורת: "משפחתי תשהה בבידוד"

לאחר שנודע שמשפחת בנט נוסעת לחו"ל, נמתחה ביקורה כבדה על ראש הממשלה שהמליץ לא לנסוע לחו"ל לחופשה. בנט מגיב על הביקורת ואומר: "הם ישהו בבידוד" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משפחת בנט. ארכיון (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

למרות הוראות הממשלה החדשה ובניגוד להמלצות ראש הממשלה - אשת ראש הממשלה, גילת בנט וילדיו, ימריאו היום (רביעי) לחופשה בת מספר ימים בחו"ל, בעקבות כך נמתחה ביקורת חריפה על בנט, שכעת מגיב ומנסה לצנן את הסערה.

בנט, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הוריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

עוד הוסיף בנט להתגונן ואמר: "משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה".

"כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש. אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי".

"אם הייתי חושב", הוסיף בנט, "שהמצב מצריך סגירה הרמטית של השמיים - היינו עושים זאת. אולם מצב התחלואה המשופר של ישראל, היכולות שלנו בריצוף והתגובה המהירה בבדיקות ה PCR+ - כל אלה מאפשרים לנו, בשלב הזה, להמשיך את החיים במינימום הפרעה, ולהתנהל מתוך איזונים נכונים על המגבלות, שכוללות בידוד ובדיקה נוספת בחזרה. אגב, כרגע 100% מהנכנסים נבדקים ספציפית לוריאנט אומיקרון. כמו כן, כל הבדיקות במדינה כבר הומרו לכאלה".

ח"כ יעקב אשר הגיב לבנט: "זה שבעיניך אין ערך למילה שאמרת כבר ידענו, אבל על מילה שלך אלפים רבים ביטלו טיסות וענף שלם נכנס לאי וודאות כלכלית, כשבינתיים אתה ממשיך בשקט לתכנן את החופשה המשפחתית. איך אמר פעם לפיד: הבושה מתה, אנחנו כעת בלוויה שלה".

ח"כ מירי רגב, הגיבה: "אחד בפה ואחד בבנט. ביום שישי עמד בוש הממשלה בנט וקרא לכולם לא לטוס ולהישמר מפני זן האמיקרון. אלפים ביטלו את הטיסות והחופשות המשפחתיות שתוכננו לחג החנוכה. (עם או בלי החזר כספי) ומי לא ביטל? משפחת בנט שיצאה לחופשה פרטית. ושר החוץ יהיר לפיד שיצא גם הוא לחופשה פרטית. הם עושים מה שבא להם, לא רואים אותנו ממטר. ממשיכים לשקר ולהבהיל את הציבור. פשוט שקרן בנטלוגי".

כזכור, מוקדם יותר דווח, כי משפחת בנט תכננה חופשה מבעוד מועד, אך ביטלה בעקבות ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל", נמסר מדוברות רה"מ.

ההחלטה מעוררת סערה רבה כשהטיסה באה על רקע הידוק המגבלות על נתב"ג בעקבות החשש מפני התפשטות הוריאנט החדש 'אומיקרון', גולשים רבים זעמו וטענו כי על אשת ראש הממשלה להוות דוגמה בתקופה כזו ולא לצאת לטיסות מיותרות בחו"ל.

חבר הכנסת ישראל כץ הגיב: ‏"אחרי שהמליץ לאזרחי ישראל לא לטוס לחו״ל אשתו וילדיו של בנט ממריאים לחופשה בחו״ל. ככה זה כשהשקר הפוליטי הפך לנורמה והדוגמה האישית נרמסת בראש חוצות. פשוט חוצפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר