סערת הטיסה לחו"ל

"אשתי הולכת להרוג אותי", ציין נפתלי בנט

רגעים אחרי מסיבת העיתונאים הדרמטית שבה המליץ לאזרחי ישראל לא לטוס לחוץ לארץ, בשל הווריאנט החדש, נפתלי בנט כבר התכונן לעתידה שעתידה משפחתו ליצור השבוע (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הסערה הציבורית הגדולה שהתעוררה בעקבות נסיעת משפחת בנט, פחות משבוע אחרי שהמליץ ראש הממשלה לאזרחי ישראל שלא לעשות זאת, לטיול בחו"ל - מוסיפה לעורר הדים. הערב (חמישי) נחשף כי נפתלי בנט, אב המשפחה, התכונן לכך .

לפי הפרסום של ירון אברהם, במהדורה המרכזית של חדשות 12, אותם שמע מכמה גורמים שנכחו בחדר, נפתלי בנט ציין ביום שישי האחרון לאחר מסיבת העיתונאים הדרמטית כי "אשתי הולכת להרוג אותי".

כזכור בנט הגיב השבוע לנסיעת בני משפחתו: "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הוריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

עוד הוסיף בנט להתגונן ואמר: "משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה".

כזכור, מוקדם יותר דווח, כי משפחת בנט תכננה חופשה מבעוד מועד, אך ביטלה בעקבות ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל", נמסר מדוברות רה"מ.

ההחלטה מעוררת סערה רבה כשהטיסה באה על רקע הידוק המגבלות על נתב"ג בעקבות החשש מפני התפשטות הוריאנט החדש 'אומיקרון', גולשים רבים זעמו וטענו כי על אשת ראש הממשלה להוות דוגמה בתקופה כזו ולא לצאת לטיסות מיותרות בחו"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר