הטיסה והסערה

רה"מ בנט מודה ששגה: "לא הכל מושלם"

"אני פתוח לביקורת, ובמקרה הזה אני גם מקבל אותה. לא כל ביקורת היא מתקפה אישית, ולא כל החלטה שלנו היא מושלמת", כך הגיב נפתלי בנט לביקורת על טיסת רעייתו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: מארק ישראל סאלם, פול)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לביקורת נגד טיסת רעייתו ובניו לחו"ל, לאחר שביקש מהאזרחים להימנע מטיסות בשל מגיפת הקורונה והזן החדש. לדבריו, הוא מקבל את הביקורת וההחלטה לא הייתה מושלמת.

בנט כתב בחשבון הפייסבוק שלו, סמוך לכניסת שבת, כי: "ראשית, אני פתוח לביקורת, ובמקרה הזה אני גם מקבל אותה.
לא כל ביקורת היא מתקפה אישית, ולא כל החלטה שלנו היא מושלמת".

"אבל חשוב לי שתדעו משהו על גילת", הוסיף ראש הממשלה: "היא האדם המקסים וטוב הלב ביותר שאני מכיר, וכמו הורים רבים, יש לה, לשנינו, רצון לשמח ולהקל על ילדינו ככל שניתן, בפרט לאור שנה לא פשוטה שבה חייהם התהפכו לגמרי.
ובכלל - גילת היא אישה שיודעת איך לנהל את עצמה ואת המשפחה שלנו".

בנט הדגיש: "כפי שראיתם התנהלנו בנושא זה בשקיפות מוחלטת, הודענו ביוזמתנו על הנסיעה וכל הכללים שחלים על כל משפחה אחרת, יחולו גם על בני משפחתי. מהשדה - לבידוד".

בנט התייחס להתנהלות הממשלה בשבוע האחרון, בצל הזן החדש: " אחרי שבגל הדלתא הואשמתי בחוסר זהירות בגלל התנגדותי לסגרים ולהגבלות מיותרות. השבוע האשימו אותי בזהירות יתר. האמת היא, שאנחנו לא זהירים מדי ולא רגועים מדי.

"הקורונה היא נגיף חמקמק ופעמים רבות, מה שצריך וחובה לעשות, מנוגד לאינטואיציה. כשיש מרחב של ודאות וידיעה - כמו שהיה בגל הדלתא, אז הבנו שהבוסטרים יוציאו אותנו מזה - אנחנו פועלים בהתאם. אבל, במקרה של האומיקרון, כל עוד אין תשובה בסבירות גבוהה שהחיסונים אפקטיביים מאד מולו - אינני מתכוון לקחת סיכונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר