'חנוכה געלט'

הרבי לילדי החסידות: "התורה שלכם משפיעה בפנים ובחוץ"

בחצר חסידות סאדיגורה נערך מעמד מיוחד לילדי החסידות לרגל חג החנוכה בראשות האדמו"ר שנשא דברים אודות חשיבות לימוד התורה שלהם • צפו בתיעוד (חסידים אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

בחצר חסידות סאדיגורה נערך מעמד מיוחד לילדי החסידות לרגל חג החנוכה בראשות האדמו"ר שנשא דברים אודות חשיבות לימוד התורה שלהם.

ההחלטה לקיים את המעמד לילדי החסידות בנפרד התקבלה לאחר שבשנה שעברה לא נותר מספיק זמן לילדים שביקשו לעבור לפני הרבי, זאת בשל התור הארוך של החסידים שעברו לקבלת ברכה ו'חנוכה געלט', ולכן ביקש הרבי השנה להקדיש זמן מיוחד עבור ילדי החסידות שהתקבצו בהיכל בית המדרש הגדול בבני ברק.

בתחילת המעמד נשא דברים המגיד הידוע רבי ישראל מאיר שושן שמוכר לחסידים משיעור דף היומי שהוא מוסר בביהמ"ד סאדיגורה מדי יום, ובאמצע נאומו נכנס הרבי לביהמ"ד תוך שהוא מורה לרב שושן שלא יעצור את נאומו אלא ימשיך עד לסיומו.

לאחר מכן נשא הרבי דברים והזכיר את מאמר הצדיקים שכהיום נוהגים להדליק כל אחד בבית כי הרגל שבשוק חדר פנימה לתוך הבית, ולכן וצריך להשפיע כל אחד את אור החנוכה בפנים, "אבל תינוקות של בית רבן שערבים בעדנו מזמן מעמד קבלת התורה, הרי שלימוד התורה שלהם לא חל בו שינוי והוא משפיע גם בפנים וגם בחוץ", אמר הרבי.

בסיום המעמד עברו כל הילדים לפני האדמו"ר לקבלת ברכה ומטבע 'חנוכה געלט'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר