הלוויה מזעזעת

ההורים מאושפזים במצב קשה; שני ילדיהם הובאו למנוחות

יניב והודיה מעודד, מאושפזים עדיין במצב קשה בבתי החולים - בזמן שילדיהם, הלל וטוב רואי, הובאו למנוחות זה לצד זה, בהלוויה מצמררת; "איזה תום של ילדים רכים ותמימים", ספד הסבא (אקטואליה)

הלל וטור ראי מובאים למנוחות (צילום: פלאש 90; באדיבות המשפחה)

התאונה הקטלנית: מאות רבות של בני משפחה וחברים ליוו אמש (מוצאי שבת) את שני הילדים הקטנים, הללי בת השש וטוב ראי בן השלוש, למשפחת מעודד, שנהרגו בתאונה הקשה ביום שישי ליד צומת עופרים בבנימין.

שני הילדים הקטנים הובאו לבית העלמין ברחובות יחד עם העובר שלא שרד את התאונה הקשה, בעוד ההורים, יניב והודיה מעודד, מאושפזים במצב קשה בבתי החולים בילינסון ושיבא, כשאינם יכולים ללוות את ילדיהם הקטינים בדרכם האחרונה.

מצבו של האב, התייצב מעט בסוף השבוע, אך הוא עדיין מורדם ומונשם בבית החולים.

(באדיבות המשפחה)

במסע הלוויה המצמרר, ספד הסבא, שיקי ראוכברגר, וסיפר בדמעות על הקושי בתפילת שחרית בשבת בבוקר. "היום בתפילת שחרית, היה לי קשה פעם ראשונה לומר 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו', איך אפשר לומר מילים כאלה, כששני הנכדים הטהורים והזכים שלנו, שלא עשו כל רע, מונחים כאן לפנינו?", סיפר בכאב.

הסבא המשיך ואמר: "זכינו, אסתי ואני, ביומיים של בייביסיטר על הפרחים הללו. כשנסענו ברכב, אני שומע את טובוש שר מאחורה 'אדון עולם אשר מלך'. בערב כשהלכו לישון בבית בנוף איילון, נכנסתי כי הם ביקשו שאגיד איתם שמע ישראל.

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

"איזה תום של ילדים רכים ותמימים", אמר הסבא, "הלב נקרע ודומע מחוסר היכולת להבין אסון שכזה. הרוע התגבר בערב שבת קודש, וסיים את חייהם של נכדינו האהובים, שנגדעו באיבם, ופצעו את ההורים האהובים. אתפלל לרפואתו של החתן האהוב שלנו יניב, ובתנו האהובה הודיה, ההורים היקרים שהשקיעו כל כך הרבה בנכדים היקרים האלה".

"נתגעגע לחיוך והשובב של טובוש, לצחוק המתגלגל של הללי", אמר הסב וסיים במילות אמונה מהדהדות: "אנחנו מקבלים בהכנעה את גזרתו של ה' יתברך. ה' נתן וה' לקח. יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם, יהי זכרם ברוך".

הרב של נוף איילון, גדעון בנימין, ספד גם הוא לילדים הקטנים ואמר: "אין מילים, אין מה להגיד. ויידום אהרון. דבר שאין לו הסבר. אין לנו שום הבנה. הילדים האלה עולים עכשיו למעלה, יהיו מתחת לכיסא הכבוד ויתנו הרבה כוח להורים שבעזרת ה' יתרפאו".

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

טליה, הדודה של הילדים, ספדה בדמעות: "טוב ראי והללי שלנו, מי היה מאמין שבגיל כזה נצטרך לדבר עליכם בלשון עבר? עליתם השמיימה בתמימות וברוך. תבקשו מאבא בכיסא הכבוד בריאות לאמא ואבא. אוהבים ומתגעגעים".

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר בהלוויה כי "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש ואבלה על מותם של שני הילדים הרכים, בעיצומו של חג האורות נכבה אור כל כך גדול, כל משפחת השומרון ועם ישראל כולו אבלים וכואבים עם המשפחות. הלב נשבר על שני הילדים הרכים, כל עם ישראל מתפלל לרפואת ההורים המאושפזים במצב קשה".

הוא הפנה אצבע מאשימה לממשלה ואמר כי "בשנים האחרונות חל שיפור מסוים אולם כבישים רבים עדיין לא עומדים בשום סטנדרט מינימלי, כולל הכביש הזה. היעדר האכיפה וההרתעה כלפי הנהגים מהרשות הפלסטינית, שרבים מהם נוהגים ברכבים שלא אמורים להיות על הכביש וללא רישיון, זה מצב שצריך להשתנות באופן מיידי לטובת כל הנוסעים על הכביש".

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

בימים האחרונים עברה משפחת מעודד מרחובות ליישוב ברוכין. הוריו של יניב מעודד, סיפרו כי בכל יום שישי בנם מתקשר לאחל שבת שלום והפעם הוא לא התקשר. "חשבנו אולי הוא טרוד, בסוף התברר שהיתה לו תאונה". בליל שבת קצין משטרה הגיע לביתם ובישר להם על הטרגדיה.

שעה קלה לפני כניסת השבת, בכביש 465, רכב פלסטיני שהורד מהכביש בו נסעו אחמד סאלם שלש ובן דודו זיאד אבראהים, עשה פרסה במקום אור - עם קו הפרדה רצוף, וגרם לכך שרכב המשפחה היהודית שהגיע מהצד השני - התנגש בהם בעוצמה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת ההורים הפצועים - יניב בן אהובה והודיה בת אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר