נגד עמדת הממשלה

יו"ר ועדת זכויות הילד: "לא אחסן את ילדיי"

בזמן שרה"מ, נפתלי בנט, יוצא לקמפיין עידוד חיסון ילדים, חברה בכירה בקואליציה שלו העומדת בראש הוועדה לזכויות הילד, הצהירה ברבים שלא תחסן את ילדיה נגד הקורונה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ מיכל שיר (צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש9)

יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ מיכל שיר, מסיעת 'תקווה חדשה', הצהירה אמש (מוצ"ש) כי אין בכוונתה לחסן את ילדיה נגד נגיף הקורונה. את דבריה אמרה בזמן שראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הבריאות, ניצן הורוביץ, וראש בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרועי פרייס, מנהלים קמפיין לעידוד חיסון הילדים.

בריאיון ב'חדשות 12' אמרה ח"כ מיכל שיר: "כהורה, לא מצליחה להבין למה ילד בן 5 צריך להתחסן, אם 0.0003 אחוז מהילדים יחלו במחלה קשה? מהילדים הבריאים, אלו הנתונים. לקחת חיסון? זה טוב שיש חיסונים, אני שמחה שיש חיסונים למדינת ישראל, זה טוב כתרופת מדף שאם נזדקק נשתמש".

"קודם צריך לוודא שהמבוגרים יתחסנו", הוסיפה: "העובדה שבאים להורים ואומרים שהם הורים לא טובים אם הם לא מחסנים את הילדים שלהם? ילדים הם לא מנוע הדבקה".

וריאנט האומיקרון וחיסון ילדים; פרופ' יונתן הלוי אופטימי

ח"כ שיר המצהירה: "בעוד חצי שנה ילדיי יהיו בגיל חיסון, נכון להיום אני כהורה בוחרת שלא לחסן אותם".

בתגובה לדבריה, כתב ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון אלרועי פרייס: "אני חשבתי לתומי שהתפקיד של ראש הועדה לשלום הילד היא לדאוג בראש ובראשונה לבריאותם של הילדים. כנראה שעדיף בעיניה ילד חולה מאשר ילד מחוסן. עצוב מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר